• Anonym (njutaren)

Vad är det skönaste sättet för en kille att bli avsugen på? Hur ska jag göra?

Jag undrar hur ni gör för att göra det så skönt som möjligt för er kille när ni suger av honom? Är rätt så oerfaren inom området....har gjort det några ggr men jag får nästan kväljningar då jag inte får in så mycket i munnen då jag har liten mun och känsliga kräkreflexer. Hur långt tar ni in den i munnen och hur gör ni? Sväljer ni eller spottar ni ut sperman? Hur gör ni när ni suger av kulorna? Berätta allt och ge mig så många tips ni kan

• Svar på tråden Vad är det skönaste sättet för en kille att bli avsugen på? Hur ska jag göra?
  • Anonym

Jag har kommit fram till att killar inte verkar njuta så mycket av att man går långsamt och försiktigt fram, så jag brukar leka med den i  munnen en mkt kort stund och sen ta ett rejält tag i skaftet och helt enkelt börja ganska pang på. Jag tar in den så långt jag kan ibland, några drag klarar jag innan jag får kräkreflexer, och då drar jag upp lite och kör vidare med handen och munnen och liksom suger fast litegrand men aktar för tänderna. Sen efter ett tag brukar jag be att han tar tag i mitt hår och styr mig om han inte har gjort det själv redan, verkar uppskattat. Då märker man också ungefär vilket tempo han vill ha. När han kommer tar jag det lite försiktigt från det att han slutar "styra", och bara slickar litegrand och rör försiktigt med läpparna. Och sväljer ner sperman först såklart, kvickt bara utan att tänka så mkt på det, inget jag njuter av men jag gillar att se hur mkt han tycker om det så det är det värt. Min karl gillar också att stå över mig och stöta ner i min mun, då kan han ju också styra själv. Men en stor del av tricket verkar vara att man ska se ut som att amn älskar just hans kuk och älskar att suga på den, och helt enkelt njuta av det själv.
    Lycka till!

• Anonym (Kille)

Ovanstående inlägg har gjort alla andra inlägg överflödiga.

Svar på tråden Vad är det skönaste sättet för en kille att bli avsugen på? Hur ska jag göra?