hur ska jag släppa taget?
hej, jag och min underbara kille träffades för 8 månader sedan. vi älskade varandra, pratade i telefon flera ggr om dagen och sena nätter. han läser på universitetet och har mkt att göra, trots det så hade han tid till mig. eftersom vi inte bor i samma stad så träffas vi ungefär 1 gång i veckan. han började snacka me andra tjejer via nätet vilket gjorde mig förbannat och jag hotade o göra slut. detta lede till att han lämnade sitt nummer till en tjej o bestämde träff med henne. jag avslöjade honom. han bad om ursäkt o sa att han älskar mig. han påstår att det är beteende problem att han har ingen kontroll över sitt beteeende vad han gör, men att han älskar mig. han har friat o j har sagt ja. men han är otrogen mot mig, han vill ha späning i livet medan jag vill bara vara med honom. vi är jämnåriga. problemmet nu är att jag kan inte släppa taget, jag älskar honom för mycket för att kunna lämna honom. jag har försökt, utan resultat. nu han har slutat bry sig om mig, ha ringer inte längre o hör aldrig av sig. näör jag ringer så säger han att han behöver tid o tänka. han har fått vara ifred 1 vecka, men fortfarande han säger att han behöver tid och tänka. hela hans familj är emot att vi gifter oss. problemmet är att jag vill gå vidare men kan inte. det är svårt. ja har verkligen försökt lämna men det är alltid jag som går tilllbaka till honom. han har även sagt att han älskar mig inte längre men jag har svårt att acceptera. ibland säger han att han inte menade så, men hans beteende säger mig att han har slutat älska mig, men hur sja jag acceptera hur ska jag gå vidare. vi har varit tillsammans i 8 månader. de första 3 månaderna var helt underbara, men med tiden vi började små bråka o allt detat ledde till att han hatar mig nu men jag mår dåligt och kan inte gå vidare tänker på honom ständigt. han vberkar inte bry sig ,,men d känns som jag sjunker snart.
jag vill kunna gå vidare o lämna honom men det finns bara inte i min bok att lämna honom. jag älskar den människan för mycket. han är helt underbar på alla sätt förutom att han tänker på andra tjejer och är inte närvarande när vi är tillsammans. detta har gjort att jag har börjar kontrollera honom. han gillar inte att jag e svartsjuk. han vill vara fri. jag vet ej vad jag ska göra mår dåligt av det hela. :(
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-26 19:02
hej jag vill inte att alla ska see mitt inlägg. jag vill bara ha svar i min mail var snäll och ta bort min inlägg från denna sida. ,vh
pakhtana