• Osiris75

    Adoptionsbloggar

    Hej!

    Har ni några bra tips på adoptionsbloggar?
    Vi ska adoptera från Litauen men så vitt jag vet finns inga bloggar om östeuropa
    Bloggar om andra länder är intressanta ändå

    Lämna ditt tips!

  • Svar på tråden Adoptionsbloggar
  • Kvarnlyckan

    Tänkte bara att jag skulle tacka för berömmet! Tack!

  • Selma1966

    Jag har inte läst någon av dem men när jag sökte på adoption blog Lithuania dök det upp flera st på engelska. Jag fick ofta kolla amerikanska bloggar förut för att hitta någon som skrev om Ryssland. Så leta runt så hittar du. De flesta brukar dessutom tipsa om de bloggar de själva följer så hittar du oftast fler om samma land.

  • Kitten

    Då får vi väl starta en blogg! vi som skall adoptera från Litauen!

  • wilma123

    inser att tråden kanske är inaktuell men är också nyfiken på bloggar/info om Litauen. Har själv påbörjat adoptionsprocess där och egen blogg som följer vår resa från ofrivilligt barnlösa till adoption - offerdal.eu/jmblogg

  • Ia82F

    Hej på er!

    Jag har en blogg på bloggplatsen.se där jag skriver om mitt liv som adopterad. Bloggen är till för er som är adopterade, ska adoptera, vill adoptera, har adopterat. Jag har en jättebra relation med min mamma som har gett mig all material och alla tankar när hon skulle adoptera. Min blogg sida heter " alltidannorlunda"

    VÄLKOMMNA! 

  • Skruttet01

    Jag bloggar om vägen till ett barn genom Adoption på: http://bloggen.fi/skruttet/  Bloggen handlar också om livet med Endometrios, Välkommen att ta del av mina skriverier, Änglakramar!

  • Ia82F

    Vill bara medela att nu finns intressant läsning i min blogg...utdrag från min mammas dagbok då hon hämtade mig och min syster! Kram

Svar på tråden Adoptionsbloggar