• Anonym (Nunna)

Jag vill ha sex!!!!!!!!!!!!!!!

Ska det va för mycket begärt!!!!!!!????
    Jag har ju en sambo och ändå har jag inte fått sex på 2månader
    jag har gett honom oralsex vid tillfällen när han velat och när jag haft mens men han har inget intresse av att ha sex med mig och jag spyr på det nu!!!Det är ju inte ens nåt "fel" på min kropp!!!
    Man känner ju inte för att förnedra sig med om att tjata mer heller
    Finns det fler som inte får sex eller??
    Får ingen vettig förklaring till detta heller när jag frågar

• Svar på tråden Jag vill ha sex!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (Mannen)

Vad säger han när du frågar då?
    Inträffade det något för två månader sedan?
    Hur har ni haft det innan?

• Anonym (sexlös)

Jag går med sexlös. Inne på 7 månader nu utan minsta tendens. Så j-a jobbigt...min sambo påstår att han inte vet varför och att det inte är mig det är fel på...jo visst, säkert :-/

• Anonym (Över 1 år)

Jag oxå!!!! Får aldrig något längre, frusterande. Varför vill han inte ha mig längre? *vet hur du har det*

• Anonym (Mannen)

Det finns ju väl oftast (för att inte använda alltid) en orsak till varför inte samlivet fungerar. Kan man inte kommunicera det med varandra ärligt och öppet, så kanske typ familjerådgivning eller liknande kan vara en idé.
    Vad säger era killar/män när ni frågar dem?

• Anonym (tvärtom)

Hej

Hos oss är det tvärtom.
    Det är skitjobbigt.
    Jag har absolut ingen lust och ingen av oss vet varför.
    Sambon är helfrustrerad och jag förstår honom.
    Behöver jag säga att vårt förhållande är lite halvdåligt eller?

Hur känner ni?
    Min kille säger att han inte känner sig älskad medans jag menar på att det inte är det ENDA sättet att visa kärlek på. Givetvis är vi inte överens.

• Anonym (samma här)

jag har inte fått sex så ca ett halvår. jag är gravid och min sambo tycker att det känns konstigt då. Men vad fan, det är ju inte barnet han har sex med utan mig. Vi har pratat om det flera gånger, men det kommer inte att bli något innan barnet har kommit. Sedan ska man gå med avslag i ca 8 veckor och vara trasig i underlivet. Så jag undrar om det någonsin blir något sex igen.

• Anonym (Mannen)

Anonym (samma här),
    Det du beskriver är nog ett ganska vanligt fenomen. Hos många killar finns det en nedärvd inbyggd "spärr" som gör att man inte "ska ha sex med en gravid kvinna".
    Det är väl det man brukar kalla det klassiska "madonnan/horan" fenomenet.
    Men sedan behöver ju inte all sex vara penetrerande..

• Anonym (håller med)

Hej hej

Vill oxå ha sex... Lider av att inte få något.. verkligen!!!

Men han vill inte för att han är rädd att jag ska gravid...

Trött på hjälpmedel, jag vill ha "the real thing"

• Anonym (Mannen)

Det blir ett inlägg till...
    Ibland tror jag bristen på sex beror på att vi glömmer av skillnaden att se på sex ur sett manligt resp. kvinnligt perspektiv. Vi killar glömmer av att verkligen göra det som vi har lärt oss attraherar er tjejer. Likväl är det viktigt att ni tjejer kommer ihåg vad som verkligen får fart på oss killar...
    Sedan finns det väl alltid individuella skillnader, och där är ju kommunikation så otroligt viktigt....

• Anonym (samma här)

Anonym (Mannen)- men ni VET ju att det är samma kvinna som innan hon blev gravid. Varför kan ni plötsligt inte låta k*ken styra, och låta huvet komma sist som ni alltid kan annars? Inget illa menat med det, men ni kan ju ha sex i tid och otid annars. Och som du själv säger, sex beghöver inte vara pentererande. Min man ger mig ingen sex alls och har knappt någon lust till att bli avsugen heller. Det är det närmsta sex jag kommer.

Svar på tråden Jag vill ha sex!!!!!!!!!!!!!!!