• Svar på tråden Cykelvagn/kärra från Biltema?
  • Mandel

Jag har en som jag är supernöjd med. Har den till med cresent och det fungerar utmärkt.
    Barnen älskar den med.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • FruSen

Det blev ett inköp av den idag, den såg ju toppen ut!!
    Har inte testat den på riktigt ännu, blir nog en premiärtur imorgon. Men dottern har åkt lite i den i vardagsrummet och tycker än så länge att det är superskoj!

• FruSen

Uppdaterar om nån är intresserad.
    Vi har använt kärran mer än vi trodde vi skulle göra! Den är toppen! Dottern trivs bra i den också!! Superbra med förvaringsmöjligheten där bak och jag kan inte hitta något negativt med den!
    Det enda jag ångrar är att vi inte köpte ett extra fäste - nu är fästet fast på min sambos cykel, vi skulle ha haft ett till så vi slipper montera bort det om jag ska cykla med henne osv.
    Nästa gång vi har vägarna förbi iltema (har en bra bit dit) blir det att köpa ett par extra.

• Mandel
    FruSen skrev 2010-07-02 15:37:39 följande:
    Uppdaterar om nån är intresserad.
    Vi har använt kärran mer än vi trodde vi skulle göra! Den är toppen! Dottern trivs bra i den också!! Superbra med förvaringsmöjligheten där bak och jag kan inte hitta något negativt med den!
    Det enda jag ångrar är att vi inte köpte ett extra fäste - nu är fästet fast på min sambos cykel, vi skulle ha haft ett till så vi slipper montera bort det om jag ska cykla med henne osv.
    Nästa gång vi har vägarna förbi iltema (har en bra bit dit) blir det att köpa ett par extra.
    Vad roligt att ni är nöjda med den!
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Cykelvagn/kärra från Biltema?