kiss skydd på ikea
Vi ska köpa en ny säng till våran dotter och tänkte passa på att köpa ett större kiss skydd.Finns det på ikea och vad kostar det?.Finns det i flerpack?
Vi ska köpa en ny säng till våran dotter och tänkte passa på att köpa ett större kiss skydd.Finns det på ikea och vad kostar det?.Finns det i flerpack?
Menar du plastad frotte?
js det finns på ikea. har köpt till sonens växa säng och dem är ganska stora (vet inte exakt storlek).
Tror dem kostade 59:- ? ngt sånt iaf och det var enpack.
Tror inte IKEA har sånt.
Jag skulle satsa på plastad frotte som finns i metervara i tygaffäre,.
+ går att slänga i tvättmaskin vid behov.
Står på deras hemsida oxå :)
Det är nog detta du menar:
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40143304
Vi har det i vår dotters säng, fungerar jättebra. Hon har kissat i sängen ett par gånger och det har inte blivit något på madrassen. Plastad frotte funkar ju också men det är så strävt och känns rätt tydligt under lakanet tycker jag.
De har för vuxensäng, 90*200 och 140*200 om jag minns rätt, de är superbra eftersom de är formsydda och har en rejäl kant runt om vilket gör att de ligger slätt och bekvämt i sängen. Vi har dem till våra barns våningsängar,
Just ja, jag tycker de framförallt är toppen vid magsjuka, vill inte ha kräk på madrassen...
tack för hjälpen
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90152777
De är dessa vi har, har din dotter fått en stor säng rekommenderar jag dessa varmt! Konstigt att inte Ikea har dessa i juniorstorlek???!!
Jag har inte bra erfarenhet av Ikeas kissskydd, har 3 st och de läcker alltid någonstans om det "blir sjö" däremot har jag ett bra som jag tvättat många fler gånger som aldrig läckt från Ellos. Det är plastad frotte med resår i hörnen så det ligger säkert på plats.