• Anonym (Nyfiken)

Har du varit otrogen och hållit del hemligt för din partner?

Har du någon gång varit otrogen och hållt det hemligt för din partner?
    Skriv gärna en liten förklaring till ditt svar.

Är bara nyfiken hur folk har det, eller kommer alltid otrohet fram och spräcker relationen?

• Svar på tråden Har du varit otrogen och hållit del hemligt för din partner?
  • Anonym

ja..jag hade ngn kris,eller jag vet inte vad..hade lessnat på sambon..försökte prata med han. Han tyckte allt var bra..älskade mig osv. Jag kände mig inte sedd. Finns ingen ursäkt..
    iaf så var jag otrogen med en ung kille,kände mig nog bara smickrad. Det fick mig att se på mitt förhållande,att det inte var bra,ville ha mer..
    Jag berättade aldrig,mådde piss..valde att lämna min sambo senare..onödigt att såra han mer än nödvändigt.

• JellyBean

Ja, jag tycker att det jag gjorde var otrohet. Jag "undanhöll" det genom att säga till min dåvarande:  " Du kanske kommer få höra lite från igår att jag dansade ganska mycket med en kille och slite sånt.... Jo bara så du vet så är han bög."

Vilket han inte var. Jag sparng typ hela kvällen fram och tillbaka mellan dom ( Strulet inne på klubben och min dåvarande en bit bort på utsidan)  hånglade och tafsade med den ena sen ut och gjorde samma med min pojkvän.

Det var tider det! :P

• Anonym

ja det har jag. Mot min före detta sambo. Jag hade redan 'gjort slut' i mitt huvud, jag skulle  bara göra det också. Han var borta på resa i april 2006 och då låg jag med någon annan. I juni gjorde jag slut men jag berättade aldrig något, tyckte inte det var lönt eller hörde till varför jag gjorde slut. jag var helt enkelt inte kär i honom längre,.

Nu har jag ny sambo men har hånglat några gånger med en kollega. av anledningar inte ens jag kan komma på själv :(

• Anonym (flirre)

Jag va otrogen mot min dåvarande, Men de va som anonym skrev att de liksom redan va slut i ens huvud! jag kände inget för honom längre och väntade bara på att jag skulle ta tag i de och göra slut. vilket jag gjorde några månder senare :P men han fick aldrig veta något! 

• Anonym (Nyfiken)

Ingen som fortfarande lever ihop med sin partner även om otrohet fanns med i bilden?
    Lever ihop med min sambo, har 3 små barn och har inga planer på att lämna honom. Vet inte om det bara är en extra spänning jag är ute efter för tillfället

• Anonym (...)

Ja det har jag ...

För 4 år sedan varade i 2 år...
    Detta finns som en skatt i mitt hjärta men oxå som en ständig lögn...

Har gett mig JÄTTE mkt som jag nu har med i mitt liv... Jag o Min man har aldrig haft det bättre ...

//

• Anonym (jepp)

Ja... Hade också gjort slut i mina tankar men jag skulle bara säga det också...

H*n vet inget än idag men jag måste erkänna att det är något som gnager mig i hjärtat.... 

• Anonym (Lovern)

Jag är otrogen och lever fortfarande med min man. Har hållt på i 6 mån ungefär. jag älskar inte min man och vill helst lämna honom men vet inte hur jag ska göra eller om jag klarar att lämna barnen halva tiden. har inga planer på att berätta, känner inget dåligt samvete heller. Han skulle bli så ledsen om han fick veta, det vill ajg inte heller. men jag bryr mig inte tillräckligt om honom för att avstå från den här mannen jag har träfaft.

• Anonym

jag har. och är fortfarande gift och har fortfarande älskaren vid sidan. för att jag vill. för att jag behöver något som är mitt. och inte makens, eller barnens, eller vårt...
    har inte ett dugg dåligt samvete och tänker fortsätta så länge jag vill och njuter av det.
    och JA, jag älskar min make, oavsett vad ni andra tror och tycker...

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2010-06-30 10:58:41 följande:
    jag har. och är fortfarande gift och har fortfarande älskaren vid sidan. för att jag vill. för att jag behöver något som är mitt. och inte makens, eller barnens, eller vårt...
    har inte ett dugg dåligt samvete och tänker fortsätta så länge jag vill och njuter av det.
    och JA, jag älskar min make, oavsett vad ni andra tror och tycker...
    Men hur lyckas man? Måste ju vara rädd att bli påkommen hela tiden... :-/
Svar på tråden Har du varit otrogen och hållit del hemligt för din partner?