Umgicks med hans barn-vad betyder det för honom?
Hej! Jag vet inte riktigt vart jag skulle lägga detta inlägg, prövar här:) Jag har börjat umgås ganska mycket med min arbetskollegas kompis gäng (jag e nyseparerad o måste vidga mina vyer) En kille i det sällskapet e oxå rellativt nyseparerad. Vi har haft lite sms kontakt sen vi sågs förta gången för ett par månader sedan, pga av att han skulle hjälpa mig med en grej,han förstår nog att jag e intresserad.
Nu under midsommarhelgen var vi ute med detta kompis gäng, ca 15 vuxna o 15 barn på en ö i sthlms skärgård, sov borta tosdg-söndag. JÄTTETREVLIGT!! Jag umgicks väldigt mycket med barnen, allas barn, han som jag är intresserd av har 4 barn, alla hans 4 barn tydde sig till mig o var med mig stora delar av helgen, vi badade, de somnade i min famn på kvällen, satt brevid mig när vi åt, jag servade o fixade, älskar sånt!! han skulle åka i väg en sväng o då sa han att barnen skulle vända sig till mig om de behövde hjlp med något bla.
Igår innan de åkte hem sa han att jag hade varit helt fantastisk med hans barn:)
Jag undrar lite, eftersom jag inte har egna barn, tyvärr, hur känner man som förälder? står den människa som ens barn tyder sig till högt i kurs? När ens barn myser o somnar i någon annans famn, tittar man o blir varm i hjärtat?La han lixom märke till mig?
JAg vill poängtera att jag INTE använde barnen för att han ska bli intresserad av mig, men jag älskar barn o jag har en förmåga att barn gärna dras till mig:) jag umgicks även mycket med de andras barn oxå. Hoppas ni förstår lite vad det e jag undrar över.