• Fröken knopp

Umgicks med hans barn-vad betyder det för honom?

Hej! Jag vet inte riktigt vart jag skulle lägga detta inlägg, prövar här:) Jag har börjat umgås ganska mycket med  min arbetskollegas kompis gäng (jag e nyseparerad o måste vidga mina vyer) En kille i det sällskapet e oxå rellativt nyseparerad. Vi har haft lite sms kontakt sen vi sågs förta gången för ett par månader sedan, pga av att han skulle hjälpa mig med en grej,han förstår nog att jag e intresserad.
    Nu under midsommarhelgen var vi ute med detta kompis gäng, ca 15 vuxna o 15 barn på en ö i sthlms skärgård, sov borta tosdg-söndag. JÄTTETREVLIGT!! Jag umgicks väldigt mycket med barnen, allas barn, han som jag är intresserd av har 4 barn, alla hans 4 barn tydde sig till mig o var med mig stora delar av helgen, vi badade, de somnade i min famn på kvällen, satt brevid mig  när vi åt, jag servade o fixade, älskar sånt!! han skulle åka i väg en sväng o då sa han att barnen skulle vända sig till mig om de behövde hjlp med något bla.
    Igår innan de åkte hem sa han att jag hade varit helt fantastisk med hans barn:)

Jag undrar lite, eftersom jag inte har egna barn, tyvärr, hur känner man som förälder? står den människa som ens barn tyder sig till högt i kurs? När ens barn myser o somnar i någon annans famn, tittar man o blir varm i hjärtat?La han lixom märke till mig?
    JAg vill poängtera att jag INTE använde barnen för att han ska bli intresserad av mig, men jag älskar barn o jag har en förmåga att barn gärna dras till mig:) jag umgicks även mycket med de andras barn oxå. Hoppas ni förstår lite vad det e jag undrar över.

• Svar på tråden Umgicks med hans barn-vad betyder det för honom?
  • LindaLee

Jag förstår precis. Är själv separerad sen några år och det som betyder mest är när min nya kille visar intresse för min dotter. Det är otroligt mysigt att se dem tillsammans och jag tror helt klart att detta kan vara en sak som gör att den här killen du pratar om blir intresserad av dej som person. Att han också redan känner förtroende för dej genom att säga att de kunde vända sig till dej är ju också ett tecken på det! Om du bara skulle använda barnen som nåt slags "lockbete" tror jag skulle märkas ganska fort... gillar man barn så syns det. Min förra kille jag hade försökte gå via min dotter för att få tillbaka mig vilket jag märkte direkt och det fick mej att bli ännu mer irriterad  på honom.....
    Så lycka till nu

• Fröken knopp

LindaLee!! Tack för ditt snabba svar:) känns skönt att få någons åsikt-någon som e opartisk.men då tror du i allafall att han sett o noterat att jag varit med hans barn(o de andras)? Men betyder det mycket att barnen fungerar med den nya? Nu vet jag ju inte om han e intresserad....'men jag e:)

• LindaLee

Såklart att det betyder massor att se ens barn fungera bra tillsammans med den nya! För mig betyder det ALLT att se min pojkvän vara med min dotter och att de trivs ihop. Det gör mig varm och lycklig i hjärtat!

Och han har garanterat sett hur du är mot hans barn, det tvivlar jag inte på alls. Och som sagt, det är svårt att fejka äkta kärlek till barn, det syns om man gillar dom eller ej, och det är ju en synnerligen bra egenskap om man ska träffa nån med 4 barn, eller hur många hade han?=)

• Fröken knopp

Hej igen! Träffade en av hans närmsta vänner i helgen.... Han berättade, i förtroende till mig att killen jag e intresserad av mig gillar mig väldigt mycket, komplimangerna haglade....:) jag är jätte jätte glad:) Tyvärr  vågar han inte inleda ett förhålande med mig... eftersom han inte vill ha fler barn än de han redan har.... ja vi får väl se hur detta slutar;)

• Missisbit

Hej!!

Jag vet inte om det är så bra att inleda ett nytt förhållande när man är nyseparerad, tycker att du borde tänka över. Man är inte i stånd att tänka klart och känslorna man råkar få för någon brukar vara tillfälliga.
    Kanske inte i ditt fall, men tänk på att när man just separerats, och träffar någon kille som verkar intresserad..
    Hmmm.. när  man får uppmärksamhet och bekräftelse  så faller man lätt för någon för man har precis avslutat ett gammalt kapitel och vill verkligen uppleva den här kicken som nyförälskad...

Oftast blir man lurad, för känslorna(för den nya kille) svalnar snabbt förmodligen.. Nu svamlar jag och spekulerar, du får ursäkta mig..

Själv var jag gift i 4 år och när vi skildes kände jag mig fri och det kändes bra att få blickar från killar etc.
    Problemet var att vi tog inte bort ringarna ett långt tag och han ringde mig några ggr och bjöd på fikat.
    Vi fortsatte prata gulligt med varandra och när vi kollade på film så kliade jag honom på ryggen, som jag
    alltid brukade göra..

Även om det var slut så hade man svårt att släppa taget... Ett år senare hittade han en tjej tack och lov,
    även om det var tufft att få höra det så kände jag att det var rätt.. 

Det var allt jag hade säga...

Du förresten.. killen du är intresserad av har 4 barn och tänker inte ha fler... Vill du ha barn?
    I så fall är det bättre att inte inleda ett förhållande för det kommer att skapa mycket problem
    i framtiden. Önskar att du hittar en bra kille som ger dig kärlek och uppmärksamhet.
    Det kan vara tufft om han har barn när du själv inte har det. Men jag ska inte lägga mig i!

Kram och lycka till! 

Svar på tråden Umgicks med hans barn-vad betyder det för honom?