• Vanilj

Nån som vet om man kan handla nya fot band (vet inte vad det heter) till reimatec overallerna?

Min dotter har en reima tec overall men dem band man sätter under skorna har gått i sönder. Kan man handla nya sådan band i gummi där dem säljer reima?

Tack på förhand!

Ha en bra dag!

• Svar på tråden Nån som vet om man kan handla nya fot band (vet inte vad det heter) till reimatec overallerna?
  • Pius

jag har sökt som en tok! åsså hittade jag det av en slump på vår lilla barnklädesbutik nere i fjuttcentrumet där jag bor. De säljer Reima-grejjer och jag fick två nya utan kostnad, "äh det är reservdelar" sa damen bara. Fråga i någon butik där de säljer Reima, är de smarta så har de några under disk, men du har kanske frågat redan!

• Vanilj

Nej jag har inte frågat tänkte att jag skulle dit och fråga nästa gång vi åker dit.
    Tack så mycket!

• Pius

det är inget de skyltar med direkt. dyk på expediten! lycka till

• wozzgirl

Funkar det inte lika bra att gå in i nån syaffär och köpa rejäla gummiband? Du kommer garanterat billigare undan.

• Vanilj

Wozzgirl:Jo men jag vill ha dem som reima har i gummi.

• Vanilj

Jag gick in i en affär där dem sålde reima och fick dem gratis

Svar på tråden Nån som vet om man kan handla nya fot band (vet inte vad det heter) till reimatec overallerna?