• Maja b

Känner inte för att vara intim med partnern

Hej!
    Jag har nyligen flyttat till ett nytt land och stad med min partner som jag har varit ihop med sedan 1 år tillbaka.Det är första gången vi bor ihop. Vi har brytit upp relationen för några månader sedan i crika en månad, då vi bråkade jätte mkycket och det va väldigt sårande för oss båda i med massa saker har blivit sagda o gjorda. Han harf varit ihop med en annan tjej under tiden vi va ifrån varann vilket sårade mig jätte mk, men sedan blev vi ihop igen. Problemet är nu att trots hur mycket jag älskar honom så har jag tappat lusten helt att ha sex med honom. Innan ville vi varje dag och nu sen en månad tillbaka är jag glad att slippa det.
    Han tänder på mig jätte mycket o vill ha det jämt, och tar på mig hela tiden vilket har jag börjat tycka är jobbigt. Han tycker att jag har ett problem med lusten och blir sur på mig. Jag tycker det är jätte jobbigt att han försöker Hela tiden. Jag har försökt förstå vad det kan vara om det är pga honom eller mig jag bara inte blir sugen. I mina tankar har jag skyllt på att det kan bero på att jag så gärna vill att han ska ta hand om sig mer för min skull, så som träning och att hålla sig fräsch är så viktig för mig så vill jag att han ska också byr sig om det vilket han inte gör och det visar sig på några extra kilon också...
    Men som sagt jag älskar honom jätte mycket och han mig så jag förstår verkligen inte vad som får mig att inta vilja vara intim. Just nu så tänker jag inte på det i övrigt heller speciellt mycket. För mig känns det inte som den viktigaste i livet just nu när man har så mycket att tänka på och planera. Vi har ändå varit intima minst en gång i veckan vilket är normalt för mig efter 1 år men han tycker det är för lite och pga all tjat så vill jag ha det ännu mindre nu. I övrigt så tycke rjag om hans närhet och bara kramas och pussas men för honom så ska det alltid leda nånstans medans jag nöjer mig med det.
    Jag vill verkligen komma på vad det finns att göra för jag vill att vår förhållande ska fortsätta vara som förr...
    Tack för svaret i förhand!!

MVH

• Svar på tråden Känner inte för att vara intim med partnern
  • Maja b

Hade verkligen uppskattat allt sorts hjälp eller svar i med jag är verkligen rådlös och vet inte vem man ska vända sig till.

Svar på tråden Känner inte för att vara intim med partnern