• Anonym (Sexbutik?)

Tips på bra sexbutiker i Sthlm?

Någon som har bra förslag på sexbutiker i Stockholm, med bra utbud på sexleksaker?
    Kom gärna med bra tips!

• Svar på tråden Tips på bra sexbutiker i Sthlm?
  • Anonym (blygfisen)

jag e blyg så jag handlar bara via internet :)

men en gång hade vi ett sex dildo party eller vad de heter och de va skit kul
    döm våran förvåning att de kom en kille och va "leksaks försäljare" alla tjejer blev tok röda :D
    men gu va kul det var att snacka "snuskigheter" med en kille som var påläst och kunde svara på våra fnittrande frågor :D

skulle gärna ge er namnet på dom för jag rekomederar dom varmt men kommer inte ihåg vad dom hette.. återkommer om jag får veta det (om nån e intereserad dvs )  

• EnsamstÃ¥ende far

Du har flera olika med olika utbud, bästa är nog ändå att kolla runt, då det skiljer endel. De jag kan på rak arm är:

Heart Beat längst upp på Drottningsgatan på höger sida

US Videos på Regeringsgatan

Två stycken finns på söder om man står med Skatteskrapan i ryggen så över gatan lite till höger så finns ett hus som bildar som en tagg ut mot götgatan, på både vänster och höger sida om detta hur finns de.

Strippklubben Kino tror jag ska ha lite sexleksaker också, ligger på döbelnsgatan

Det är nog dem jag vet om på rak arm, men det finns säkert många fler.

• Triixiie

Blue vision i Fridhemsplan är jävligt bra

• Anonym

Vet inte om Lovestore på Bondegatan finns kvar men det är en bra affär. det är kvinnor som har den så det känns inte så porrigt. De har massa roliga och fina grejer!

• Anonym (Sexbutik?)

Åh, tack för alla tips och uppslag!
    Visst är det bra med  internet ibland, men vissa "doningar" behöver man ibland få en uppfattning om irl innan man köper dem. 

• Rynkigutanpåslätinuti

Läderverkstan

• timri

Dessa har jag handlat i och kan rekommendera: Lovestore på Bondegatan, Afrodites Apotek på Katarina Bangata. Sedan finns även Pistill på Drottninggatan.

• Anonym (Sexbutik?)

Toppen!
    Här ska shoppas!  

Svar på tråden Tips på bra sexbutiker i Sthlm?