Bråk bråk bråk
Hej!
Jag och min sambo har varit tillsammans i ca 2,5 år och i julas flyttade vi in i en gemensam lägenhet som vi köpte.
Allt har inte varit bra under tiden som vi har varit ihop utan väldigt upp och ner. Jag har alltid varit den som har haft viljan att fortsätta när han kanske har viljat göra slut.
Nu så har vi bara bråkat hela våren och jag känner att jag orkar inte mer.
Han vill aldrig vara med mina vänner för dom är tråkiga. Han vet inte om han älskar mig och säger att jag inte visar honom att jag älskar honom trots att jag säger det. Han menar sig på att jag inte visar det till exempel genom att inte lägga min kläder i lådorna osv...
Han är pedant och det är inte jag... Båda har en ganska stark vilja och dom går oftast inte ihop men det brukar ändå alltid vara jag som viker mig...
Han vill nästan aldrig kela eller gosa. Om jag vill ha en puss så vänder han alltid på ansiktet så jag pussar honom på kinden.
Förra veckan så blev han så arg på mig att han slog ett hål i toadörren... Han har inte alltid varit så hetsig i humöret men jag börjar undra vad som händer??
Vad ska jag göra?! Funderar på att säga att vi ska avsluta allt och medans han hittar nånstans att bo så kan jag flytta hem till mina föräldrar...