Hur får man en kille att inte tröttna i början?
Kanske låter löjligt men detta är tredje killen jag träffat som beter sig efter samma mönster.
Först är killen jättepå och jag är inte särskilt intresserad. sen när jag blir intresserad och börjar höra av mig ja då verkar det som han tröttnar istället. Så rinner det ut i sanden. Den här killen var det likadant med. Han har nästan bönat o bett att vi skall träffas. Vi har hållt kontakten o när jag insett att han verkar vara väldigt trevlig och jag finner han intressant, då verkar det som han börjat tröttna. vi träffades o så gick det någon dag o han hörde av sig. jag frågad eom vi skulle träffas till helgen, men han kunde inte. då frågade jag om vi skulle träffas i veckan men att det var lugnt annars. OK inga problem. Men vi skall träffas imorgon o idag messade jag o frågade när vi skall träffas. Jag har inte fått något svar än. han brukar alltid svara snabbt , men de sista tillfällen har han börjat sega ut på det. Jag blir så jäkla irriterad. Visst man behöver itne vara på, men jag vill veta när vi skall träffas imorgon. Annars kan jag lika väl träffa en anan kompis eller träna istället, fast det skrev jag såklart inte. Ångrar mig nästan att vi bestämde att vi skall träffas imorgon, han verkar ju knappt intresserad.. suck..jag kanske bara skall ta det kolugnt. Vänta tills han hr av sig nästa gång eller? skall man ens visa att man är intresserad imorgon om vi träffas eller skall jag verka obrydd? verkar ju bara som kilalrna tröttnar när man blir intresserad. Har ni några bra råd?? Jag måste vara en totalt katastrof vad gälelr dejting