Blue Star Club Dem & Spa Resort, Alanya, Turkiet, nån som varit där eller ska dit?
Vi ska åka en vecka till Blue Star Club Dem & Spa Resort, Alanya, Turkiet den 23/8. Någon som varit därnyligen eller ska dit?
Vi ska åka en vecka till Blue Star Club Dem & Spa Resort, Alanya, Turkiet den 23/8. Någon som varit därnyligen eller ska dit?
Våra grannar vår där förra sommaren och tyckte det var toppen!
Vi åker till samma ställe fast en månad senare än er så jag hoppas på fler svar i tråden. DU får gärna skriva och berätta vad ni tyckte efter ni varit där. Vi åker med våra barn som kommer vara 11 månader och 3½ år. Längtar=)
Hej vi åker till samma ställa på samma dag som dig !!!
Aldrig varit där men hört gott om stället. Vi ska vara där i 1 vecka, ni då?
Eller hon är ju lite äldre förståss...
Puffar tråden lite
Vi åker dit på lördag och stannar i 2 veckor, vill gärna höra mer =)
Jag åker med maken o 2 barn (7 o 5 år)
Jag kanske kan tillföra lite.. Jag känner ägaren till hotellet faktiskt, och han är känd för att ha de allra bästa hotellen i Turkiet. Jag har dock aldrig bott själv på just det här hotellet men har varit där på besök och ätit och badat. Det finns bara positiva saker att säga, urmysigt hotellområde med ett lagomt stort poolområde, god mat (!) och underbar sandstrand nedanför restaurangen. När jag var där så var jag då barnlös och tyckte då att det låg lite för långt utanför själva stan men skulle jag åka dit med barn idag skulle jag tycka det var helt perfekt!