vad är det som känns inuti slidan? behöver snabbt svar
Hejhej
jag har aldrig känt igenom mitt underliv ordentligt tidigare och kom på härom dagen att jag borde boka en gynundersökning för att kolla att allt ser bra ut plus att kolla mig mot sjukdomar på en gång. Därför stack jag in ett finger för att känna efter hur allt kändes egentligen. Jag låg på rygg med fötterna på madrassen så knäna pekar mot taket och precis när man sticker in fingret i slidan så känns det som en smal vägg på väggen som är uppåt mot magen om man säger så. Man kan säga att man stoppar in fingret ett par centimeter bara och gör "kom hit" tecknet. Vad är detta? Det känns lite skrovligare och man kan följa det med fingret inifrån slidan tills man har fått ut fingret igen mellan blygläpparna. Är detta en muskel eller vad är det? Det känns nästan som ett lite mellan hårt/mjukt "rör" som går där. Först trodde jag det var urinröret man kunde känna inifrån slidan men det kan man tydligen inte? Blev jätte orolig och undrar om alla har så? Jag har aldrig tänkt på det förut och frågade syrran om hon också har så och hon sa bara att man känner att det är någonting där ja.... Det spänns också beroende på hur man ligger, om man har benen utsträckta så är det mjukare. Jag vet inte hur jag ska förklara. Har alla så och vad är det till för?
Vädigt tacksam för svar!