Finns det någon som har fått trillingar eller ska få trillingar?
Jag undrar om det är någon som skall få eller väntar trillingar, själv ska jag få mina trillingar in december om allt går som det ska.
Jag undrar om det är någon som skall få eller väntar trillingar, själv ska jag få mina trillingar in december om allt går som det ska.
Grattis ! Vad spännande!
Åh grattis till trillingarna!
Själv väntar jag "bara" en. Borde väl finnas ngn hemsida eller forum för trillingmammor någonstans!
Oj, vad spännande! Är det era första barn?
Ja, det är jätte spännande, först visste jag inte vad jag skulle tycka eller tänka men jag har nog smält det nu lite grann. Jag har en son på 15 månader och han är mitt allt. Jag älskar barn har alltid gjort. Tack så mycket och hoppas ni som väntar barn och ni som redan har får ett gott gott liv tillsammans.
Jag har kollat lite på nätet men det finns lite om trillingar men de frågor man har finns det inga svar på, på nätet. det sägs att det är ovanligt med tre äggs trillingar och det är så vi ska få, jag är i vecka 15 + 3 nu om det stämmer till pricken, har inte ultraljuds kontroll nästa månad. det
hoppas ni alla får det bra , vi höres,,,, :)
Hittade en sida www.trillingar.se som är för dem som väntar eller har trillingar. Har inte läst vidare men ville iaf tipsa dig om den! Förstår det måste vara en hel del funderingar att dryfta när man har tre därinne! Tycker jag har mkt med "bara" en! Lycka till!
Såg nu att de har ett forum på sidan! Hoppas du finner andra trilling mammor att prata med!
hej !
grattis till dom tre!
jag fick trillingar i maj i år två tjejer och en kille.
hör gärna av dig om du vill prata mer!!!!!
Grattis !! Jag har enäggstrillingar som är 13 år, killar.
Hej!
Jag ska ha trillingar i februari, kul att det är några/någon till som ska ha trillingar
.
Vi var på ultraljud i onsdags och då såg vi tre pickade hjärtan... jag är bara i vecka 7+1 så man vet ju inte hur det blir men man kan ju säga att man är chockad.
Vi har gjort äggdonation och satte in två embryo och tydligen har det ena delat sig...
För er med trillingar! www.familjeliv.se/Forum-3-44/m60260486.html
Jag har fått trillingar dom är tre månader nu. Känns otroligt vad tiden har gått fort, dom låg nyss i magen..
Noel, Noa, Neo mina sötnosar som är nästan exakt lika danna man ser bara skillnad på få små ställen. Noel har ett fyrkantigt födelsemärke på benet, Noa är lite mörkare i håret, Neo har spetsigare öron presis som pappa.
//Anna
wow!verkligen någe som inte alla får,lyckoostar ni är!