• Fröken­D
    Äldre 29 Jun 23:02
    7327 visningar
    23 svar
    23
    7327

    Vill träffa nya vänner i Gnesta med omnejd..

    Heej,

    jag e 26 år, nyinflyttad i Gnesta med sambo.
    Jag är från Nacka egentligen så jag känner inte så många här.
    Vore kul med nån runt min ålder med eller utan barn som bor här omkring för lite fika, shopping eller träning o motion eller bara va....=D
    Jag är glad o framåt, trevlig, ärlig och söker nån som e samma, inga surisar eller ohyfsade människor tack. =)

    Ha en kanonsommar!! =)

    /A

  • Svar på tråden Vill träffa nya vänner i Gnesta med omnejd..
  • Teija
    Äldre 30 Jun 15:55
    #1

    Jag kommer från Sthlm - nu inackoderad i Norrköping. Hade jag varit kvar i Sthlm skulle jag på momangen haffat dig som min buddie! :D
    Du låter som ett kap till vän!

    Hoppas det går vägen.

    Kram påre!

  • Fröken­D
    Äldre 30 Jun 20:06
    #2

    Åhhh tack!! Fan va glad jag blev =)
    Varför flytta du till Norrköping o inge Gnesta?! =P

    Kram!


     

  • Fröken­D
    Äldre 5 Jul 15:05
    #3

    Det fanns ingen i Gensta....

  • daniel­b
    Äldre 30 Jul 07:26
    #4

    Det bor många i Gnesta som flyttat från Sthlm. Lappa på ica konsum eller nått.

    Mvh
    Daniel

  • Fröken­D
    Äldre 3 Aug 15:34
    #5
    danielb skrev 2010-07-30 07:26:56 följande:
    Det bor många i Gnesta som flyttat från Sthlm. Lappa på ica konsum eller nått.

    Mvh
    Daniel
    ehh...
  • Swärd
    Äldre 6 Dec 23:07
    #6

    Hej hej! Hur trivs du i Gnesta? Nu har ni ändå bott här ett tag. Själv är jag uppväxt här, och trivs bra. Bor tillsammans med min pojkvän.
    Var i Gnesta bor du? 
     

  • Miss Anders­son78
    Äldre 8 Dec 15:00
    #7

    Hej, Jag o min sambo o vår 8månaders son flyttar till Gnesta 1:a februari, skulle vara väldigt kul att lära känna lite nytt folk.

  • Äldre 26 Jan 14:06
    #8

    Vi flyttade hit till gnesta 09... dock utanför  i Laxne :D (mellan gnesta och mariefred)


  • Äldre 18 Mar 11:18
    #9

    Hej, Såg att det var ett par år sen du postade ditt inlägg, men du kanske fortfarande söker vänner i Gnesta. Jag är också inflyttad till gnesta och har haft svårt att hitta nya vänner. Jag jobbar och pluggar i stockholm så då blir det ännu svårare att knyta kontakter på orten där man bor. Saknar verkligen tjejkvällar, ingen av mina gamla kompisar verkar vara intresserade av att ens en gång per år orka ta sig till Gnesta för en tjejkväll. Lite tråkigt tycker jag.. Hör gärna av er ni som bor i gnesta eller i närområdet så kan vi fika eller nåt. :)

  • Äldre 18 Mar 17:40
    #10

    Emeliiten
    Vart i Gnesta bor du? Hur gammal e du o har du barn?
    Vad pluggar du för nåt?

Svar på tråden Vill träffa nya vänner i Gnesta med omnejd..