• Anonym
    Äldre 30 Jun 18:08
    11527 visningar
    8 svar
    8
    11527

    Efter konisering ? (cellförändringar)

    i torsdag gjorde jag en konisering under narkos. ( de tog bort en bit från livmoderstappen).
    när jag vaknade upp så hade jag inte blödigt något när jag skulle hem, och blödde knappt något alls under hela den dagen. lika så nästa dag. blev lite mer rikligare men inte farligt mycket. bara bruna flytningar fast det känns tunnare.. har inte haft ont.

    men nu i två dagar har jag haft mer som starkare mensvärk och magen har svullnat upp.
    känner att jag luktar illa i underlivet så jag måste duscha flera ggr per dag för att känna mig fräsch, men det är knappt det hjälper.

    har fortf inte haft några större blödningar.
    bara tunn brun flytning :s känns som ja kissar på mig när de rinner ut :s

    hur var d för er??

  • Svar på tråden Efter konisering ? (cellförändringar)
  • Äldre 30 Jun 18:22
    #1

    Har inte gjort konisering, men hör av dig till kliniken om smärtan, den svullna magen och lukten. Du kan ju ha fått en infektion. Har du kollat din temp?

  • Äldre 30 Jun 18:27
    #2

    Hej! Har också gjort konisering och hade inte dina symptom. Du borde ringa in.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 30 Jun 19:07
    #3
    Grazila skrev 2010-06-30 18:22:06 följande:
    Har inte gjort konisering, men hör av dig till kliniken om smärtan, den svullna magen och lukten. Du kan ju ha fått en infektion. Har du kollat din temp?
    har ingen feber :s
    DevilsDaughter skrev 2010-06-30 18:27:16 följande:
    Hej! Har också gjort konisering och hade inte dina symptom. Du borde ringa in.
    hur var dina blödningar efter??

    asså här sätter sig tom lukten i bindan o i trosan under ,, så ja måste byta trosor hela tiden ..
    har haft infektioner innan efter grav o abort, men då störtblödde jag o hade feber.
    så dumt ja inte hittar lapparna ja fick när ja op..
  • Anonym
    Äldre 30 Jun 21:59
    #4

    Kontakta kliniken där du opererades! Detta är inte ett normalt efterförlopp.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 30 Jun 22:50
    #5
    Anonym skrev 2010-06-30 21:59:35 följande:
    Kontakta kliniken där du opererades! Detta är inte ett normalt efterförlopp.
    ska ringa dit i morgon för detta är verkligen äckligt.. rutten mens luktar d!
    undra på att man e sur o kräng här hemma!

    men frågan e ska jag ringa dagoperationen eller kvinnokliniken?
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 30 Jun 22:52
    #6

    vet inte om det är feber som börjar komma lr om jag bara e tung i huvvet o lite "febri" frö att jag inte varit ute idag..

  • Äldre 30 Jun 22:56
    #7

    Gjorde en konisering i januari 09 på samma sätt som du... blödde inte heller efter utan också bara lite bruna flytningar.. men sen tar det stopp för likheterna... Jag kände mig inte svullen eller att det luktade. Det bästa är nog att ringa till kvinnokliniken som skickade remissen! Du ska inte må så här tycker jag men de vet ju säkert bättre!

    Hoppas att det går bra! Lycka till!

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 1 Jul 17:41
    #8

    ringde kk idag och fick en tid en timme senare.
    fick träffa en läkare. såret såg bra ut. men med tanke
    på lukten på flytningarna så verkade det som en infektion
    dessutom var jag öm på tappen...

    så nu får ja knapra antibiotika i 10dagar, så ska det nog blir bättre :D

    skööönt. har varit så irriterad här hemma, konstigt när man känner
    sig obekväm o ofräsch..

    så nu kan mitt glada JAG komma tillbaka ^^

Svar på tråden Efter konisering ? (cellförändringar)