• mittenavapril

Vattenspridaren Crazy Daisy? Har den gått och gömt sig?

Som rubriken säger:
    Vart finns Crazy Daisy numera att inhandla?

Finns det någon som den senaste tiden, alltså i år, sett/köpt den flackande blomman i Stockholmsområdet?
    Claes Ohlson som enligt tillverkaren/importören Conectus slutade sälja den redan 2007, alltså är Conectus hemsida gammal.

Så; Crazy Daisy i Stockholm? Vart?

Crazy Daisy är en vattenspridare som ser ut somm en blomma. Med en rak pinne, ca 1 m hög och sedan en svajjig stor blomma upptill så slänger runt okontrollerat av vatten som sprutar ut ur den.

• Svar på tråden Vattenspridaren Crazy Daisy? Har den gått och gömt sig?
  • pluvdo

Jag googlade runt och hittills har jag bara hittat den i en affär i Mölndal: www.trivasute.se/product_info.php&products_id=435 eller ja, jag vet inte om det är just en crazy daisy, men själva idén verkar vara densamma. Det verkar finnas webshop där också så du kan säkert beställa en till Stockholm om du inte har bråttom/inte hittar den någon annanstans.

Om du bestämt måste ha just en original-crazy daisy får du väl prova maila conectus och se om de svarar.

(Och nu när jag var så snäll att jag hittade den åt dig så tycker jag att jag kan få rätta din svenska lite. Det heter VAR, inte VART. Var syftar på plats/befintlighet (var hittar jag... där/här hittar jag...) och VART på riktning. (vart är du på väg? hit/dit är jag på väg.)...)

• mittenavapril

ÖB Gävle? lite långt att åka... får kolla den där webaffären 

• Jezamine
    mittenavapril skrev 2010-07-01 20:57:06 följande:
    ÖB Gävle? lite långt att åka... får kolla den där webaffären 
    Ring runt o fråga
    Avstängd tills vidare
  • Anne69

Det här är världens bästa grej.....men de verkar inte säljas så ofta längre. I fjol hittade jag dem, på Coop i Arninge. Jag köpte tre stycken, så nu har jag ett eget litet lager. Du kan ju ringa dem o fråga.

Svar på tråden Vattenspridaren Crazy Daisy? Har den gått och gömt sig?