• Anonym

Hitta på nåt extra i sängkammaren? Hjälp!

Har varit tillsammans med världens underbaraste ett års tid och det slår mig ibland att även om allt är jättebra och kärleksfullt/porrigt/sexigt/mysigt i sängen så kanske man ska förnya sig ibland? Vi är båda 30+, han har mycket mer erfarenhet än mig som "bara" har varit med ett par stycken innan. Vi kör missionären, skeden, doggy, 69an osv, vad mer kan man göra egentligen? Om jag ska ta initiativ liksom? Oftast är det han som säger till när vi ändrar ställning för jag bara njuter, ska försöka tänka på det och ta för mig lite mer. :)

Andra förslag? Vad gör er absolut galna killar?

• Svar på tråden Hitta på nåt extra i sängkammaren? Hjälp!
  • Anonym

Leksaker? Vi har en del , penisringar , dildon, glidmedel o annat som verkligen livar upp sexlivet ....:)

• Modgun
    Anonym skrev 2010-06-30 21:25:10 följande:
    Har varit tillsammans med världens underbaraste ett års tid och det slår mig ibland att även om allt är jättebra och kärleksfullt/porrigt/sexigt/mysigt i sängen så kanske man ska förnya sig ibland? Vi är båda 30+, han har mycket mer erfarenhet än mig som "bara" har varit med ett par stycken innan. Vi kör missionären, skeden, doggy, 69an osv, vad mer kan man göra egentligen? Om jag ska ta initiativ liksom? Oftast är det han som säger till när vi ändrar ställning för jag bara njuter, ska försöka tänka på det och ta för mig lite mer. :)

Andra förslag? Vad gör er absolut galna killar?
    Har ni provat tantrasex? eller kamasutra *stavning.*
  • Anonym (summergirl)

själv funderar jag på att köpa ett sexspel som man kan göra på en sexshop som ett bra förspel annars funderar jag på att köpa en kamasutra bok, (handbok, om alla trevliga ställningar) annars en trevlig leksak penisringar är trevliga då de simulerar både mannen som kvinnan :)

• Anonym

Tack!

Vi har inte testat några leksaker alls, har liksom inte "behövts" då vi lever i ett distansförhållande och är så himla kåta på varandra när vi ses. Antar att det blir annorlunda sen när man bor ihop (nästa sommar). Kamasutra har vi skrattat åt ibland för det dröjer max 30 sek i skeden innan vi ligger och juckar...känns ju helt omöjligt med nån kamasutra då!

Va fan, jag kanske hänger upp mig för mycket i att det ska bli tråkigt för honom. Han är verkligen hur nöjd som helst, och hur kåt som helst. 4-5 gånger per kväll är ett minimun nästan, så jag antar att han tänder på mig ändå utan en massa krimskrams...

Vilka ställningar kör ni? Som är bekväma liksom? (Inga akrobatställingar...) Vi kör oftast som sagt missionären, omvänd missionär, bakifrån, sked, oralt, att jag rider honom osv. Känns som att vi får med det mesta, eller?

• Anonym (en favorit här)

Provat att du ligger ner som i missionären, men han sitter upp och du kan tex. linda benen bakom hans rygg, eller lägga dem på hans axlar? Han kan antingen sitta eller stå på knä...

• Anonym (leksaker)

Jag och sambon har snart varit tillsammans ett år och även om vi har fantastiskt sex så är det ju alltid roligt att testa nya saker. kan varmt rekomendera den här: http://lustjakt.se/Katalog/vibrerande/thunder_bunny.aspx
    Som en penisring och kaninen stimulerar klitoris, samtidigt som den knottriga delen som man trär penis igenom stimulerar g-punkten. dunderbra! 

• LillaTanten
    Anonym skrev 2010-06-30 22:01:04 följande:
    Va fan, jag kanske hänger upp mig för mycket i att det ska bli tråkigt för honom. Han är verkligen hur nöjd som helst, och hur kåt som helst. 4-5 gånger per kväll är ett minimun nästan, så jag antar att han tänder på mig ändå utan en massa krimskrams...

Ja, jag personligen tror att det är viktigare att du tar initiativ och att du visar att du njuter - än att du försöker "konstra till" det. Sex måste inte nödvändigtvis vara en massa akrobatik, pryttlar och gymnastiska övningar, ibland undrar jag om det inte krånglas mer än nödvändigt?

Har ni så pass mycket sex, skrattar ihop och har det bra för övrigt verkar han ju nöjd med din "prestation"? Känns det okej kan du ju fråga honom om det är något han skulle vilja prova, om han har någon fantasi han vill uppleva?

Bara det faktum att du är det klassiska "kåt,glad och tacksam" kan nog räcka en bra bit tror jag... =)

Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • JennyAnn

Hej, jag har just beställt boken 69 sexiga tips av Katerina Janouch och hoppas få lite roliga idéer därifrån :) den var inte så dyr och även om man har det bra redan så är det väl alltid skoj att få lite nya tips. Lycka till!

Svar på tråden Hitta på nåt extra i sängkammaren? Hjälp!