• Jen08

Sqweel slick maskin

Jag har kollat runt lite på latjo nya leksaker och fick upp ögonen för en leksak för tjejer som heter Sqweel. Nu undrar jag om det finns någon som testat den?  Jag har fortfarande fullt upp med min we vibe som jag köpte för ett tag sedan men vill ha meeeeeeer grejer. Så nu är det en sån som eventuellt står på inköpslistan.

• Svar på tråden Sqweel slick maskin
  • fruis

Aj, tänk dig den på hög fart? Känns mer som ett tortyrinstrument   (det funkar säkert men jag undrar hur de får tungorna att röra sig tillräckligt mjukt så att man inte får en massa hårda slag på klitoris)

• Anonym (TS)

Vi har Sqweel. Den måste man bara ha om man gillar att få oralsex! Och nej det är inga hårda tungor som slåt emot, utan mjuka och fullt böjliga. Man kan ha den både här o där......på klitoris, och på alla andra erogena zoner man har!!! Vi använder den i vårt förspel men jag har den även helt själv när jag vill.
    Vi köpte den här eftersom det var fraktfritt o faktura utan avgift 

• Anonym
    Anonym (TS) skrev 2010-10-10 13:35:53 följande:
    Vi har Sqweel. Den måste man bara ha om man gillar att få oralsex! Och nej det är inga hårda tungor som slåt emot, utan mjuka och fullt böjliga. Man kan ha den både här o där......på klitoris, och på alla andra erogena zoner man har!!! Vi använder den i vårt förspel men jag har den även helt själv när jag vill.
    Vi köpte den här eftersom det var fraktfritt o faktura utan avgift 
    inte så svårt att ha frakt fritt me deras höga priser
  • Anonym (vi_nyfikna)

Vi har också en och den är otroligt bra! Lite extra glidmedel på tungorna och man är i himlen! Skrattande

• Anonym (T)

TS: Förlåt om jag snor tråden lite, men skulle man kunna få en recension på We Vibe? Är den så bra som ryktet säger?

• Anonym

Susanne en liten fråga heter du jen08 eller ts ???
    för som jag ser de ser de ut "T" frågar just henne antagligen för hon har provat produkten efter som ho pratar om den i en tråd som heter we vibe.....

att komma och göra reklam för sin lilla hemsida utan att ha en aning vad du gör reklam för produkt, filmjävleln hade hon/han nog kunna hitta själv "T" hittade ju till detta forum

de e en sak att göra reklam för en produkt men att komma och göra reklam för en produkt bara för du säljer, OCH inte har en aning hur den funkar dessutom.

har du inte råd att köpa reklam plats gör ingen reklam .. 

• Anonym

oooh susannes post togs bort :D

• Jen08

Ohh spännande att sqweel verkar så bra:) Fast just nu är jag bara gravid och tjock ,sex-driven är ganska låg så några inköp för min del just nu verkar ganska långt borta, kanske listen kickar igång igen.

Anonym(T):Jag är jättenöjd med vår wevibe, dock så använder vi den typ inte längre efter nyhetens behag är över, men nu när jag blev påmind om den så ska jag nog ladda upp den lilla raringen ;) Dock kan jag väl varna lite, för jag berättade om den för två kompisar och de sprang iväg å köpte varsinn, och de är inte alls nöjda, så jag tror det är väldigt individuellt

Svar på tråden Sqweel slick maskin