• tricksen

Resesäng Disney från Jysk

Har någon provat resesäng Disney från Jysk såg att den är på rea några dagar till så jag behöver veta om den är bra eller om ni rekommenderar någon annan säng?

Har ni extra madrass i resesängen? Jag tycker att sängen känns hård..

• Svar på tråden Resesäng Disney från Jysk
  • Bohman

Vi har inte den resesängen, men vi har extra madrass i våran resesäng.
    tyckte också att den var hård....
    köpte dock en  billig skit bra madrass på jysk till den

♥(¯`°?.¸ ♥ www.mammabohman.blogg.se ♥¸.?°´¯)♥
  • Kumari

Jag har inte Disney sängen men jag har den svarta dom brukar ha med i tidningen. (vet du vilken jag menar?)
    Har bara den till sonen plus att hans mormor och morfar köpt en likadan som han har när vi är nere hos dom.

Vi fick vår när våra vänner ordnade en babyshower för oss och då köpte dom en extramadrass, lite dyr men jag tycker den är bra för jag håller med dig, den känns hård utan.

Den sängen kan jag rekomendera! Enkel att fälla ihop (när man väl lärt sig tricket) och är smidig att resa med.

• tricksen
    Kumari skrev 2010-07-01 22:49:42 följande:
    Jag har inte Disney sängen men jag har den svarta dom brukar ha med i tidningen. (vet du vilken jag menar?)
    Har bara den till sonen plus att hans mormor och morfar köpt en likadan som han har när vi är nere hos dom.

Vi fick vår när våra vänner ordnade en babyshower för oss och då köpte dom en extramadrass, lite dyr men jag tycker den är bra för jag håller med dig, den känns hård utan.

Den sängen kan jag rekomendera! Enkel att fälla ihop (när man väl lärt sig tricket) och är smidig att resa med.

Ok jag ska dit och kolla på båda modellerna. Får se vilket det blir, tack för hjälpen
  • Shaun the sheep

Köp inte Disneysängen. Jag tror det var testfakta, eller något liknande som skrev att det var kvävningsrisk på den, och att den inte alls uppfyllde EU-standard :S Typiskt Jysk.

Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
Svar på tråden Resesäng Disney från Jysk