Spola av vagn i duschen?
Hej! Min fråga är om det går att spola av en barnvagn i duschen Utan att det finns risk för att den blir förstörd? Har köpt en begagnad och klädseln går inte att ta av.
Hej! Min fråga är om det går att spola av en barnvagn i duschen Utan att det finns risk för att den blir förstörd? Har köpt en begagnad och klädseln går inte att ta av.
går inget av klädseln att ta av? hur gammal är vagnen (om jag får vara nyfiken *L*)
annars går det nog jättebra, bara du ser till att den får torka ordentligt sen! ska vara om ngn platta (tex i ryggen) är gjord av nåt material som inte klarar vatten, men de brukar ju vara av trä.
Jag har köpt en sulky på tradera som vi ska ha när Vi åker till Turkiet i sommar, Har inte hämtat den än så Jag är inte helt säker på att klädseln Inte går att ta av. De är en Avanti moving light. :)
jag tror absolut att klädseln går att ta av, så det är nog inget problem, men suffletten brukar inte gå att ta isär, så den kan du ju skölja i duschen, det har jag gjort med andra vagnar flera ggr, om den varit skitig har jag gnidit in med nån fläcktvål (citron eller galltvål) låtit verka och sköljt av, superlätt!
Tack för Hjälpen :)
Jag spolar av alla våra vagnar med högtryckstvätten med jämna mellanrum och låter dom självtorka antingen ute i solen eller inne med kupéfläkt.