• Hemlighet

När började ni potträna?

Har en dotter på 14 månader som jag har börjat sätta på pottan. Hon sitter inte långstund innan hon tar sig därifrån. Vill börja introdusera pottan för henne så kanske det går lättare sen.

När började ni på allvar att lära dom gå på pottan?

• Svar på tråden När började ni potträna?
  • Jezamine

Min tös var långt under året när hon satt första gången på pottan.Att det sedan blev kiss det var en bonus.Hon var dagtorr den sommaren hon blev 1 år.

Avstängd tills vidare
  • karet

Vi började när Lovis var ca 8 månader. Nu bajsar hon och kissar på pottan. Fast självklart blir det olyckor då och då. Hon är 11 månader nu.

• Miniapa

Vi började runt 9-10 månaders ålder. Vi köpte en potta som spelar när hon kissar, och hon tycker att det är jättekul att sitta där. Nu är hon 12 månader och börjar dansa med armar och överkropp när det spelar :)

• Hemlighet

Oj vad tidigt alla börjar! Min dotter är som sagt 14 månader och jag sätter henne på pottan några gånger i veckan. Men det har aldrig kommit någe. Hinner inte med att sätta henne förens hon skall därifrån. Kanske är läskigt för henne så jag vill inte tvinga henne.

• Sultana
    Miniapa skrev 2010-07-02 23:21:25 följande:
    Vi började runt 9-10 månaders ålder. Vi köpte en potta som spelar när hon kissar, och hon tycker att det är jättekul att sitta där. Nu är hon 12 månader och börjar dansa med armar och överkropp när det spelar :)
    Vart kan man hitta en sån rolig potta? :)
  • sonen08

sonen öär 2 år och i sommar tänkte ja börja aktivt låta han sitta på pottan. så får vi se hade vart skönt om han var blöjfri till hösten Men de går som de går.

• Sultana
    isisisis skrev 2010-07-03 09:50:18 följande:
    Finns nya på tradera just nu!
    Tack :) Ska kika där nu...
Svar på tråden När började ni potträna?