• FemaleX

Embryodonation till ensamstånde, vilka kliniker?Länkar?

Hej på er alla,

Är nu 35 och jag ett barn m psykiskt handikapp, ärftligheten är ca 80%. Är ensamstånde mamma till honom. Har normal mens men kan tyvär ej använda egna ägg för befruktning. Har läst lite på FL och på Internet om embrydonation dvs kombinerad ägg och spermiedonation. Har googlat lite på olika kliniker som kan tänkas göra proceduren till ensamstående men får inte riktigt den information jag vill ha.
    Så snälla jag vill ha tips på länkar och hemsidoadresser så får jag kontakta dem....tiden går fort och jag vill gärna och utforska informationen lite mer.
    Ni som gjort FET/ET vare sig ni är singlar el par får gärna inboxa mig och berätta vilken klinik ni använda och om ni vill kostnad osv.
    Är frisk och har normal mens och har varit gravid 2 ggr, missfall 2006. Det bara DNA som är rutten....Gråter

• Svar på tråden Embryodonation till ensamstånde, vilka kliniker?Länkar?
  • loisan31

Hej,

Kolla på AVA klinikerna, de ligger lite överallt i Europa. Vi var på AVA i Riga och har en son som är sju månader, går mot åtta månader med stormsteg.

Kram

Loisan31

• FemaleX
    loisan31 skrev 2010-07-07 19:22:35 följande:
    Hej,

Kolla på AVA klinikerna, de ligger lite överallt i Europa. Vi var på AVA i Riga och har en son som är sju månader, går mot åtta månader med stormsteg.

Kram

Loisan31
    Tack snälla du har skrivit till en del kliniker och fått svar och ska läsa mer om ED och allt runtomkring.
    Ha det så bra och tack för omtanken
  • S1975

Invimed i Polen är ett annat tips!

• FemaleX
    S1975 skrev 2010-07-08 20:51:16 följande:
    Invimed i Polen är ett annat tips!
    Tack snälla för tipset, har skrivit till dem och fått svar.
  • sodkt

Vid flera kliniker i Tjeckien är det möjligt,, både embryo donation samt både ägg- och sperma donation.

Svar på tråden Embryodonation till ensamstånde, vilka kliniker?Länkar?