minigris skrev 2010-07-03 21:44:47 följande:
Så hade jag en hel dag när jag fick min son men jag fattade inte alls att det var på gång, trodde bara att jag hade lite ont i ryggen som gravidkrämpa. Sedan kl 12 på natten tilltog det lite grann i ryggen och direkt därefter gick vattnet. Värkarna kom igång direkt (nu mer i magtrakten) med 2 min mellan och det tog en timme innan jag var 10 cm öppen! Helt galet! Jag tror att jag gick och smygöppnade mig hela den där dagen, vilket gör att jag denna gång är extremt uppmärksam på diffus ryggvärk. Någon slempropp såg jag förövrigt aldrig röken av. Hoppas du e på gång!!!
Oki då kanske det är så att jag går o smygöppnar mig oxå o att det går fort sen. För nu har jag haft värk som kommer o går i ryggen i flera dagar. Sen igår eftermiddag så har det blivit lite mer intensivt men gör fortfarande inte så värst ont. Visst känns det när det kommer så man stannar upp lite i det man gör men inte så att jag skulle vilja ta nån värktablett eller liknande. Det försvinner alltid under natten. Har ine kunnat klocka nånting.
BF+11 idag så snart borde hon ju vilja komma ut =)