• nunu

Ingen mens efter puregon+otrivelle men fortfarande minus pa grav.testen.. Snalla hjalp!

Snalla ar det nagon som varit med om samma sak som mej? Vi har forsokt fatt barn i tva ar, har gjort fyra forsok med pergotime, fatt agglossning varje gang men inte lyckats bli gravid.. Har nu gjort ett forsta forsok med puregon+otrivelle. Det ar idag fyra veckor sedan jag tog otrivelle sprutan, alltsa ca fyra veckor sen agglossning. Jag har gjort flera grav.test, senast for tva dagar sedan. Alla har visat negativt. Men jag har inte fatt nagon mens heller. Kliniken dar jag gar har sommarstangt sa jag kan inte fa nogon hjalp dar. Darfor ber jag nu om hjalp har.

Eftersom jag fick agglossning av puregon+otrivelle sprutorna sa borde jag vall fa en mens om jag inte blivit gravid? Eller?

Ursakta att alla mina bokstaver inte funkar, det beror pa att jag ar i Nya Zeeland..
    Hoppas pa hjalp,
    Tack!

• Svar på tråden Ingen mens efter puregon+otrivelle men fortfarande minus pa grav.testen.. Snalla hjalp!
  • Tanna

Jag fick ägglossning i dec, men ingen mens. Ägget fastnade och blev en cysta. Tydligen inte helt ovanligt att det blir så..... Dock hade jag aldrig hört tals om det tidigare....

• nunu

Ok.. Hur fick du reda pa att du hade en cysta? Tar dom bort den lr? Hur manga forsok med puregon+otrivelle har du gjort?
    Tack for svaret!

• Tanna

Man såg det på VUL. Då gick jag på en trippelkur Pergo.....
    Den försvann efter ca en månad....

• nunu

Ok tack for svaren Tanna.
    Jag gjorde ett nytt test idag som sa klart oxa viade minus. Jag orkar inte mer nu, mar sa daligt av det har.

Svar på tråden Ingen mens efter puregon+otrivelle men fortfarande minus pa grav.testen.. Snalla hjalp!