• Anonym

Magen ser förjävlig ut! Putar ut som fan!

Vad är det för fel på min mage och hur blir den platt igen?

Den putar ut ordentligt under naveln. Värsta stora tjocka bulan men det är bara under navelns höjd. Men jag ser skittjock ut och som om jag vore i fjärde månaden. Den är lite plattare på morgonen men inte mycket. Tom min sambo brukar skratta åt hur den ser ut.

Hur ska jag träna för att få bort den? Vad ska jag äta?

• Svar på tråden Magen ser förjävlig ut! Putar ut som fan!
  • Anonym

Kolla in en Belly bandit, eller kanske köra Tupler metoden?

• Anonym
    Anonym skrev 2010-07-03 15:08:34 följande:
    Kolla in en Belly bandit, eller kanske köra Tupler metoden?
    Nu får jag googla för du pratar kinsesiska.
  • Anonym

Hehe :D
    Googla Bitter Blondin, så kommer du till en blogg, hon skrev just om detta!

• Anonym

Läste nyss den bittras blogg men en gördel vet jag inte om jag vill gå runt med. Jag vill få bukt med problemet så jag inte behöver en gördel. Jag har inte fött barn så det är inte därför magen är så ful på mig. Jag är väl bara tjock eller nåt. Den putar som bara den mellan naveln och övre delen av könshåret, ser ut som en fulljäst limpa eller nåt. Gråter

• Anonym

Aha, har du kikat på om din magmuskler sitter ihop då?

• Anonym
    Anonym skrev 2010-07-03 15:37:51 följande:
    Aha, har du kikat på om din magmuskler sitter ihop då?
    Hur vet jag om magmusklerna sitter ihop? Varför skulle dom inte sitta ihop?
  • Anonym

Om det putar ut som du beskriver så kanske de på nåt sätt har släppt?

Kikade du på tuplermetoden?

Där ska det stå hur man känner efter om de är separerade.

• Miot

Man har ju delade magmuskler över naveln väl?Ts, du kanske har laktosmage? Det kan man bli väldigt sväld av i buken typ.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-07-03 15:42:45 följande:
    Om det putar ut som du beskriver så kanske de på nåt sätt har släppt?

Kikade du på tuplermetoden?

Där ska det stå hur man känner efter om de är separerade.
    Ska googla tupler strax.
    Miot skrev 2010-07-03 15:48:56 följande:
    Man har ju delade magmuskler över naveln väl?Ts, du kanske har laktosmage? Det kan man bli väldigt sväld av i buken typ.
     Miot. Jag tror faktiskt att jag har det. Jag brukar vara något plattare på morgonen men i torsdags åt jag middag med en gräddsås och jag var enormt svullen på fredagmorgon och än idag faktiskt. Om jag äter bara en youghurt eller ett glas vanlig mjölk så blir jag jättestor, större än vanligt. Vet du om det kan sitta i i några dagar om man är laktosintolerant? Om svullnaden sitter i i några dagar menar jag.
  • Anonym

Bäst är väl att undvika mjölkprodukter, men VET du att du ska äta nåt, så finns det nån tabl som ska motverka på apoteket, tror det heter typ Lactrase.. eller nåt liknande.

Svar på tråden Magen ser förjävlig ut! Putar ut som fan!