• Kia82

Tips på present till 3-årig flicka

Min lilla tjej fyller snart 3 år och jag har idétorka. Hjälp mig!

• Svar på tråden Tips på present till 3-årig flicka
  • Nyfiken gul

uteleksaker? Nåt roligt att ha på badstranden?

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • eec82

har hon inte sagt själv el pekat på vad hon skulle vilja ha? Vad gillar hon att leka med? Någon hint om något?

Så svårt med presenter. Kankse en spis om hon inte redan har det, docktillbehör, lego, filmer, sällskapspel?

• Kia82
    eec82 skrev 2010-07-03 19:49:52 följande:
    har hon inte sagt själv el pekat på vad hon skulle vilja ha? Vad gillar hon att leka med? Någon hint om något?

Så svårt med presenter. Kankse en spis om hon inte redan har det, docktillbehör, lego, filmer, sällskapspel?
    Hon håller väldigt mycket på med dockor och Pippi Långstrump är en favvis, har både dockan och alla filmer, dockspis har vi med och tillbehör och lego... Jag har ingen susning och nej hon har inte pratat om att hon vill ha något speciellt heller. Hon har ju en storasyster som är 5 år så vi har ju redan så mycket hemma.
  • Mylla

En balanscykel? Superbra grej, kan de cykla helt av sig själv sen på en vanlig cykel.
    Ja det kan vara svårt att köpa presenter när det mesta redan finns. Min dotter kan gå på leksaksaffären och säga, en sån har jag, en sån har jag , en sån också. Hon vill inte ha något speciellt.

• Nyfiken gul

om hon redan har så mycket saker och kan ärva från storasyster kanske en upplevelse faktiskt kan vara en bra grej. Något som bara hon får göra. 

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
Svar på tråden Tips på present till 3-årig flicka