Nya vänner i Norrköping sökes
Hej!
Jag är en tjej på 33 år som gärna skulle vilja lära känna fler ensamstående föräldrar här i Norrköping.
Jag har en dotter på 3 och en son på 5.
Vi skulle kunna ses i lekparker, fika, ta promenader osv...
:)
Hej!
Jag är en tjej på 33 år som gärna skulle vilja lära känna fler ensamstående föräldrar här i Norrköping.
Jag har en dotter på 3 och en son på 5.
Vi skulle kunna ses i lekparker, fika, ta promenader osv...
:)
Hej hej! Jag är inte ensamstående men däremot föräldraledig med min son på 2 månader = mycket tid för fika och promenader... :) Jag har "bara" bott här i två år (känner mig fortfarande lite ny i stan konstigt nog) så jag tycker att det är jättekul att lära känna lite nytt folk. Är 31 och bott mitt i stan. Var bor du, och jobbar du?
Hej
Jag är en ensamstående mamma och har en dotter på 6 månader som gärna vill träffa nya mammor för att leka i lekparker, promenader m.m.
hör gärna av dej.
Mvh / mariah
Och här finns en pappa med två killar, 3 å 4 år. Behöver komma ut mer, så...
Ensamstående mamma, tre barn 11, 8½ och 2½ inflyttad sedan många år men har ej fmilj eller nära vänner här i stan
Samma här. Har blivit väldigt isolerat det sista, behöver bygga upp det sociala nätverket bättre. Har inte heller släkt eller familj i närheten, går själv hemma mestadels och har massor av tid att umgås och lära känna nya människor. Är 36 år med dotter på 5 år som gärna vill ha fler kompisar
Vi bor mitt i stan och är öppna för allehanda förslag. Vart bor ni andra?
Vi bor i Ektorp
Hej,
Jag har en dotter på tre år som vill ha kompisar i stan. Själv vill jag också gärna lära känna lite föräldrar med barn i samma ålder, då de vänner jag har kvar här har tonårsbarn. Jag är nygammal i Norrköping: Har bott i Stockholm ett antal år men veckopendlar nu, sen i höstas. Lilltjejen är med vissa veckor, och planen är att hon (och även pappan) ska komma efter mig hit så småningom.
Just nu bor jag/vi i Kneippen. Vart vi hamnar sen får vi se :)
Någon av er, helst flera som skulle vara intresserade av sällskapsspel någon dag (lördag eller söndag)? Barnen kan naturligtvis närvara och kan väl leka tillsammans.
Tyvärr kan jag inte i helgen. Lilltjejens kusing från Malmö kommer upp o vi ska till Finspång på julgransplundring...
/A