• Pernillajordgubbe

Nya vänner i Norrköping sökes

Hej!
    Jag är en tjej på 33 år som gärna skulle vilja lära känna fler ensamstående föräldrar här i Norrköping.
    Jag har en dotter på 3 och en son på 5.
    Vi skulle kunna ses i lekparker, fika, ta promenader osv...

:)

• Svar på tråden Nya vänner i Norrköping sökes
  • Morsan

Hej hej! Jag är inte ensamstående men däremot föräldraledig med min son på 2 månader = mycket tid för fika och promenader... :) Jag har "bara" bott här i två år (känner mig fortfarande lite ny i stan konstigt nog) så jag tycker att det är jättekul att lära känna lite nytt folk. Är 31 och bott mitt i stan. Var bor du, och jobbar du?

• Mariahsjoberg

Hej
    Jag är en ensamstående mamma och har en dotter på 6 månader som gärna vill träffa nya mammor för att leka i lekparker, promenader m.m.

hör gärna av dej.

Mvh / mariah

• duopappan

Och här finns en pappa med två killar, 3 å 4 år. Behöver komma ut mer, så...

• Beatan

Ensamstående mamma, tre barn 11, 8½ och 2½ inflyttad sedan många år men har ej fmilj eller nära vänner här i stan

• seasaidh

Samma här. Har blivit väldigt isolerat det sista, behöver bygga upp det sociala nätverket bättre. Har inte heller släkt eller familj i närheten, går själv hemma mestadels och har massor av tid att umgås och lära känna nya människor. Är 36 år med dotter på 5 år som gärna vill ha fler kompisar
    Vi bor mitt i stan och är öppna för allehanda förslag. Vart bor ni andra?

• duopappan
    seasaidh skrev 2010-12-29 01:09:04 följande:
    Samma här. Har blivit väldigt isolerat det sista, behöver bygga upp det sociala nätverket bättre. Har inte heller släkt eller familj i närheten, går själv hemma mestadels och har massor av tid att umgås och lära känna nya människor. Är 36 år med dotter på 5 år som gärna vill ha fler kompisar
    Vi bor mitt i stan och är öppna för allehanda förslag. Vart bor ni andra?
    Hej!
    Jag bor uppe vid Drags (universitetet). Jag jobbar visserligen på dagarna, men hittar gärna på någonting när tiden medger detta. Just nu är jag dock ledig fram till den 10:e.
  • anbiel

Hej,

Jag har en dotter på tre år som vill ha kompisar i stan. Själv vill jag också gärna lära känna lite föräldrar med barn i samma ålder, då de vänner jag har kvar här har tonårsbarn. Jag är nygammal i Norrköping: Har bott i Stockholm ett antal år men veckopendlar nu, sen i höstas. Lilltjejen är med vissa veckor, och planen är att hon (och även pappan) ska komma efter mig hit så småningom.

Just nu bor jag/vi i Kneippen. Vart vi hamnar sen får vi se :)

• duopappan

Någon av er, helst flera som skulle vara intresserade av sällskapsspel någon dag (lördag eller söndag)? Barnen kan naturligtvis närvara och kan väl leka tillsammans.

• anbiel

Tyvärr kan jag inte i helgen. Lilltjejens kusing från Malmö kommer upp o vi ska till Finspång på julgransplundring... 

/A

Svar på tråden Nya vänner i Norrköping sökes