• Redmilk

Var finns ni mammor på Östermalm?

Jag har en son på snart 1 år och jag bor på Östermalm.

Hittade inga mammor i föräldragrupen som jag "klickade" med och undrar om det finns någon mamma från Östermalm som är kanske lite som jag?

Jag är uppvuxen i förorten med utländska föräldrar, workingclass.

Flyttade till Östermalm för 1 år sedan och känner  typ ingen där.

Vore kul att ha någon att hänga med i humlan

Jag älskar musik, gör egen musik och fotograferar väldigt mycket. Älskar allt som är kreativt.

I augusti börjar min son på dagis, ca 2,3 timmar/dag.

Om det finns någon som delar mina intressen o är intresserad av att ta en promenix eller fika så hör gärna av dig!

• Svar på tråden Var finns ni mammor på Östermalm?
  • Joohanna88

Jag tar gärna en promenad någon gång! Jag är först i min vänskapskrets med att skaffa barn så det blir en aningen ensamt ibland...

Jag bor i hjorthagen och fick min älskade dotter den 30 juni. Jag är som du, uppvuxen i förorten. Jag är också lagd åt det kreativa hållet, tycker om att fotografera och måla. Har även ett stort djurintresse. Glad

• masha16

Hej!
    2 barns mamma boende på Östermalm. Mina barn, två flickor, är snart 2 år och snart tre månader. Jag är hemma med bägge två och ses gärna!
    Kommer från början från en liten stad men har bott i Stockholm 16 år nu. Väldigt musikinstresserad och försöker hålla på så mycket som möjligt med sång och musik med barnen.

Hör av dig om du vill ses! Vi hänger i Humlan mycket.

• Harlow

Hej hej, jag är också Östermalms-mamma med en pöjk på snart 15 månader. Vi vill gärna hitta på lite skojiga saker med andra barn + mammor/pappor. Är ni sugna på att joina oss i parkhäng eller annat skoj så lämna ett avtryck i gästboken!

www.mypregnancy.blogg.se - fråga så får du lösen! :o)
Svar på tråden Var finns ni mammor på Östermalm?