Chaam skrev 2010-07-05 18:58:55 följande:
Tycker det enda du kan göra är att tjata dig in för ett vul och se vad de kan se. De kan ju inget göra och kanske inte se mycket redan nu men jag tycker alltid det är bättre att veta än inte veta..
Hade ett MA i mars i v 12 som började med bruna flytningar, var gravid nu i V7 men fick i fredags bruna flytningar som hållt i sig. Fick inte komma in till läkare och de privata gyn i stan var semesterstängt. Jag ringde KK igen idag och sa jag "tyckte" flytningar luktade konstigt och då fick jag komma in. (fult - ja, men va faan)
Hursomhelst, fick göra vul och det visade sig vara ofrostrig graviditet dvs inget foster i hinnsäcken.
Så nu ska jag vänta ut det...
MEN (!) som läkaren sa både förra och denna gången, en brun flytning eller blödning behöver inte betyda att något är fel utan kan komma ändå ibörjan helt normalt och rätt vanligt.
Tyvärr har det inte stämt på mig men jag har läst många andra som det har stämt på.
Lycka till!!
Det slutade som sagt var, men de höll sig tunna, kom inte ens på bindan som jag hade i. Men det vara de i ett par timmar...
Har inte haft något nu på två dagar, det molar på "som vanligt" i magen o i brösten.
Här läkar besök i morgon inbokat, men för en annan sak, men hon är sna¨ll så jag ska be henne om hon kan kolla....går in i 6+0 i morgon...