• Annelie81

köpt fula glasögon...

Är det någon som vet om man har ångerrätt? eller öppet köp...glömde att fråga i butiken (synoptik). Trodde inte att bågarna var så här fula...stora och kantiga. Köpte dem i går...
    Man ser ju inget när man provar...då e man ju praktiskt taget blind...suck 3600:- åt skogen...eller?

• Svar på tråden köpt fula glasögon...
  • Solen2

Jag tror inte det finns öppet köp :(

De kanske passar dig! Gör en bild och lägg ut den så säger VI alla vad vi tycker ;)

• penapöna

Vet faktiskt inte riktigt om man har ångerrätt på synoptik. Men kan det inte vara så att de inte känns bra nu första dagarna.

När jag kom hem med mina, som jag hade älskat i butiken, tyckte jag att jag inte såg klok ut, de satt obekvämt, var stora, alldeles för kantiga och allmänt fula. Men jag gick dit och de fixade till dem så de satt bra och efter några dagar så började jag gilla glasögonen. Nu älskar jag dem!

• Annelie81

Tack....det kanske känns bättre senare....sitter här och ser ut som jag skall på maskerad...hi hi....
    nä då jag får väl vänja mig....

Om det funkar så är det bågar numer 2244, fast svarta..

www.skaga.se/default.asp

• Annelie81

man måste välja birka oxå....

• ahlcec

Jag tycker de var jättefina!

Det är säkert som du är ovan bara, bågarna ÄR ju snygga.

• Solen2

De ser ganska bra ut. Men vi ser ju inte dig med glasögon på. Mig skulle de aldrig passa..

• Lorelei

Vet inte hur synoptik har... men på synsam så har man tre månaders betänktetid på bågarna. Så om man inte käner att de är rätt så får man byta bågar inom tre månader från det att man får hem glasögonen... Kolla med Synoptik tycker jag...

• Annelie81

JA! då kanske det finns hopp!!!! Jag skall kolla med dem....tack!

• Annelie81

Nu när jag ser mitt inlägg så ser faktiskt min bild ut som mig....med de nya glasögonen på...HA HA HA

• penapöna

Jag tycker glasögonen är jättesnygga, liknar mina faktiskt. Men jag tror att det är en modell man behöver tid att vänja sig vid, speciellt om du har haft glasögon som är väldigt anonyma nyss.

• Jennie Brunflo

För det första:
    Bågarna är supersnygga!!!!!!
    Men jag förstår dig, jag passar inte heller i sådana bågar fast jag önskar att jag gjorde det!!!!

Kan du inte knäppa en bild och visa oss hur du ser ut med de på. Vi är ju opartiska och kan hjälpa dig!!!!

Kanske är du ovan.

För det andra:
    Du har ångerrätt, så det är bara att gå tillbaka och byta bågarna om du är hemskt missnöjd!

KRAM på dig!

• Cybermum

Jag tycker de är stilrena, något du kan ha till länge och till alla klädstilar, Dessutom så neutral färg, svart, Bra val!
    Du blir nog van med dem....

• Annelie81

Äger ju tyvärr ingen digitalkamera/webcam...tråkigt nog!

Det är ju bara att titta på min presentationsbild!!! hi hi hi

• Venus

Jag tycker de bågarna är skitsnygga, men jag skulle aldrig passa i dem *s*

Men om du verkligen vantrivs så kolla med dem, det är ju service att byta bågar kunden inte är nöjd med... Speciellt när man betalat så pass mycket för dem...

• Tin o Trolls mamma

Bågarna är snygga, men som de andra sagt; det är ju inte alla som passar i dem, bland dem jag.

Ekorren.

• Sarasnaran

Jag tror det handlar om att du ska vänja dig bara!
    Du ser säkert skithäftig ut det är bara du som blir chockad varje gång du ser dig i spegeln eftersom du har nåt i fejjan!

Det blir kanon gumman!

Svar på tråden köpt fula glasögon...