32-åring som tänder på fjortisar
Jag satt vid min sambos dator idag, och såg i historiken i webbläsaren att han hade kollat på youtube-klipp på fjortisar, och diverse klipp där det är lättklädda och bröst visas av en eller annan anledning.
Han är 32 år.
Seriöst, är det verkligen normalt att sitta och titta på fjortisar om man är 30+??
Eller är det sånt som kallas gubbsjuka?
Dessutom har jag sett vid ett flertal tillfällen att han varit inne på sidor, så som "snyggastnaken.nu", sökt på "inga of sweden naken", blivit medlem på sidan "sylvia" och "adultfriendfinder".
Ok, vi är inte tillsammans längre, men vi är fortfarande sambos i väntan på att jag ska få annan lägenhet att bo i.
Han har sagt flera gånger att han "älskar mig", han "har känslor kvar" för mig, vill att vi ska bli tillsammans igen, skriver "puss" i sms, etc.
Varför registrerar han sig då på dejtingsidor? När jag frågade honom om varför han blivit medlem på adultfriendfinder och att det stod att han var singel, samtidigt som han säger att han vill ha tillbaka mig (över sms då, säger han det, inte face-to-face), svarade han att det var en tävling om en tv, som länkade dit och man var tvungen att bli medlem, och undrade om jag tyckte att han skulle skrivit att han var bög istället, på den sidan.
Han vet dessutom att jag vill ha sex med honom. Vi har inte haft sex på två-tre veckor, men jag har flera gånger sett att han gör dessa sökningar på internet.
Om han nu vill bli tillsammans med mig igen, ska vi då ha ett förhållande utan sex? Ett förhållande där han kollar på youtube-klipp med fjortisar? Kollar på "fjortisar" när han är 32 år. Tycker det känns lite väl....stört?