• sweetfia

Vad tycker du om namnet Ivan ?

Jag har helt fastnat för namnet Ivan jag tycker det är super fint, alla som jag sagt det till bara skrattar o säger det är skit fult..
    är de det ??
    va tänker du på när du hör det ?

• Svar på tråden Vad tycker du om namnet Ivan ?
  • Vickan I

Ivan den förskräcklige från historian i skolan. Tyvärr inget favoritnamn för mig heller...

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Mariohn

Ivan heter alla sliskiga karlar på krogen som pratar kass engelska "vatts jårr näjm ajm Ivvann"

• Vickan I
    Mariohn skrev 2010-07-04 22:02:23 följande:
    Ivan heter alla sliskiga karlar på krogen som pratar kass engelska "vatts jårr näjm ajm Ivvann"
    Haha eller så sitter Ivvann med ett gäng andra ryssar i en falskreggad bil med stöldgods i bakluckan !
  • sweetfia

ja det är de alla tänker på, en ryss.. :(
    Jag får nog komma på ett annat namn..

• Mariohn
    Vickan I skrev 2010-07-04 22:08:43 följande:
    Haha eller så sitter Ivvann med ett gäng andra ryssar i en falskreggad bil med stöldgods i bakluckan !
    Förmodligen
  • Mariohn
    sweetfia skrev 2010-07-04 22:10:39 följande:
    ja det är de alla tänker på, en ryss.. :(
    Jag får nog komma på ett annat namn..
    Men NEEJ. Skit i vad jag tycker och skit i vad alla andra tycker!! Min association är uppenbarligen inte densamma som din och det är ditt barn inte mitt!!  Om du tycker om "Ivan" så döp din son till det
  • acure

På förskolan jag jobbade på förrut fanns det en pojke som hette Ivan som var VÄRLDENS gulligaste så jag har bara positiva associationer till det namnet. GO FOR IT!

• Vickan I

Ja verkligen . Alla tycker en så himla massa jämt. Sådant ska man inte lyssna till! Tycker du om namnet Ivan och uppenbarligen inte kopplar det till sådant larv som vi gör så kör på det .

• TapetKlister

Om du gillar Ivan så kanske du gillar Ian också? Kanske funkar bättre :) När jag hör Ivan så tänker jag typ på en gammal gubbe!

Svar på tråden Vad tycker du om namnet Ivan ?