• Frida Norrman

Vinter bebis 2010 i södertälje trakterna?

Hej! Jag är en 24:a årig tjej som väntar mitt första barn som är BF 20:e december. Vore skoj om det fanns fler som bor i södertälje trakterna som ville följas åt :)

• Svar på tråden Vinter bebis 2010 i södertälje trakterna?
  • auriorai

Hej!

Jag bor i Nykvarn och väntar mitt första barn som förväntas titta ut den 8 november. Är 28 år gammal.

Var planerar du att föda? Södertälje sjukhus?

/Rebecca

• Frida Norrman
    auriorai skrev 2010-07-06 15:39:44 följande:
    Hej!

Jag bor i Nykvarn och väntar mitt första barn som förväntas titta ut den 8 november. Är 28 år gammal.

Var planerar du att föda? Södertälje sjukhus?

/Rebecca
    Grattis till graviditeten =) Ja jag planerar att föda på Södertälje sjukhus, vart planerar du att föda?

Vore kul om man kunde ta en fika sen när våra små liv har tittat ut =)

/ Frida
  • auriorai

Hej!

Jag planerar också att föda på Södertälje Sjukhus, men jag har inte kollat upp någonting, så det är mest för att det är nära. Efter sommaren börjar det väl bli dags att boka in sig på infoträffar och sådant, så då får man väl veta mer!

Japp det tycker jag också, jag har nån enstaka kompis med bebis nu, men deras föräldraledigheter kommer att vara över då. Vore trevligt att få kontakt med fler i samma situation som en själv! :)

/Rebecca

• spinn

Hej!
    Har bf den 22 nov och ska flytta till Södertälje 1 januari. Tycker också det vore kul att lära känna andra mammor som kommer gå hemma.

Ska också föda på Södertälje sjukhus =)

Frida- vart i Södertälje bor du? Jag kommer flytta till Södertälje Hamn.

• auriorai

Jag fick min son i onsdags. Förlossningen på Stälje sjukhus var verkligen toppen, och min förlossning var långt ifrån drömförlossningen, med värksvaghet, värkar utan pauser efter dropp, tre utryckningar pga oro för bebisens hälsa och ett allmänt utdraget förlopp.

Ni som inte fött än kan verkligen känna er trygga i valet att föda där, speciellt om ni har turen att få de fantastiska barnmorskor jag fick de flesta av skiften!

• kickan89
    auriorai skrev 2010-11-09 00:42:30 följande:
    Jag fick min son i onsdags. Förlossningen på Stälje sjukhus var verkligen toppen, och min förlossning var långt ifrån drömförlossningen, med värksvaghet, värkar utan pauser efter dropp, tre utryckningar pga oro för bebisens hälsa och ett allmänt utdraget förlopp.

Ni som inte fött än kan verkligen känna er trygga i valet att föda där, speciellt om ni har turen att få de fantastiska barnmorskor jag fick de flesta av skiften!
    Grattis!! =)

Skönt att höra så positivt om personalen, tycker också att de verkar toppen på södertälje! Har dock inte fött än men varit inne några vändor på förlossningen senaste veckan. Har verkligen fått bra intryck av all personal :)
     Hoppas allt är bra med dig och din lilla kille nu efter förlossningen =)
  • suspett

Hej hej!

Jag har fått bebis 23 feb och vill gärna hitta flera som man kan ut och gå med, fika och så.
    Bor i Södertälje.
    Mvh/ Susanne 

• kickan89
    suspett skrev 2011-03-15 15:14:48 följande:
    Hej hej!

Jag har fått bebis 23 feb och vill gärna hitta flera som man kan ut och gå med, fika och så.
    Bor i Södertälje.
    Mvh/ Susanne 
    Tråden verkar ganska död :P Jag går iaf också hemma med bebbe i södertälje. Hon föddes 13 november så lite större än din :) Vart i södertälje bor ni? Fick du pojke elelr flicka? :)
Svar på tråden Vinter bebis 2010 i södertälje trakterna?