• Anonym (Mår illa)

Naket på tv

Är det bara jag som mår dåligt. Känns som att det enda som är på tv är lättklädda tjejer, halvnakna tjejer som visar upp sig. Kanske känner man sig sämre för att man nyligt fått barn eller nåt, men jag blir så jävla förbannad när jag ser att min sambo kollar på MTV, det jag anser att han kollar på är ju nakna tjejer som visar upp alllt. Medans han anser att han kollar på musikvideor eller dokusåpor. Jag blir så ledsen och arg, Jag är ås trött på att det är idealet, att vara spacklad, ha silikontuttar och vara lättklädd. Gör att man känns som kass bara för att man är normal, med ammandes bröst och mage med bristningar på. Jag mår illa över att honom som väljer att se på det.

• Svar på tråden Naket på tv
  • crabban

Tycker också det är illa! Och jag har inte fött barn

• Cheri

Vadå.. din sambo får inte kolla på MTV??

• Anonym (Mår illa)

Cheri: Får och får, klart han får. Men jag har blivit så less på alt naket överallt. det får mig att må dåligt, känns som att han heldre kollar åp naket på tv än nåt annat. Det är jobbigt att bara se nakna på tv.

• fipa2

men det är klart att folk hellre vill se på nåt som är vackert, än på nåt som är fult? jag menar ska jag se en dålig såpa, så vill jag att den åtminstone ska ha snygga skådespelare i.

vad är problemet?

• Anonym (Jag vet..)

Hejsan! Tänkte bara säga att jag vet hur det känns..Men det är ju att man har så dåligt självförtroende och tycker man är ful och inte duger och man är förändrad. I början var jag jätteirriterad för mig själv när han tittade på MTV eller nåt sånt, men hallå det gör man ju själv också i bland. Inte tror jag de sitter och önskar att ens egen tjej ska se ut si eller så. Och så måste man ju få se på det man gillar på tv, och så är det ju så att antaglien är det ju musiken som man gillar..

• fipa2

det är inget fel på nakenhet

• Anonym (Mår illa)

Hallonröd: Tyvärr muntrade det inte upp. Jag är inte utseendefixerad, men jag är så less på att allt är naken yta och det som visas på tv blir bara naknareoch naknare. Känns som att det mesta som visas på tv är mjukisporrfilmer.

• Cheri

Anonym ta det inte fel nu men jag tror mer att det är hos dig det spökar.
    Tror inte han tittar på MTV för o kolla på naket? Då kunde han väl kolla porr ist?

Tro på dig själv, va ska han me nån annan än dig till du som e klart bäst??

• Anonym (Mår illa)

fipa2: Problemet är att allt känns som mjukisporr, bröst i närbild och korta kjolar. Jag är less på skiten.

Svar på tråden Naket på tv