• Smurfanna

Tips på snygg ryggsäck till 9-årig kille önskas!!

Har ni något tips på cool / snygg ryggsäck till vår 9-åriga son som han ska få i födelsedagspresent?!

Väldigt tacksam för svar!!!

• Svar på tråden Tips på snygg ryggsäck till 9-årig kille önskas!!
  • Kärnhuset

Det beror ju på vad han tycker är coolt och snyggt! Är Spiderman coolt eller barnsligt för honom etc.?

Jag hade nog satsat på något sportigt som finns i sportaffärerna. Där brukar finnas gott om bra ergonomiska och genomtänkta ryggsäckar (så kan man byta om det blir fel) och det brukar finnas "coola".

• m med tre stjärnor

väskor från da kine är tuffa skateryggsäckar som är väldigt bra ergonomiska och dessutom riktigt snygga.
    Finns på sportaffärer och den modellen vi köpt kostar 299kr.
    Min äldsta fick sin redan när hon började sexårs och använder den fortfarande nu när hon börjar trean utan protester, den är fortfarnade snygg och cool (okej helst vill hon ha axelremsväska)

Är iaf helnöjd med investeringen och kommer att köpa en likadan nu när nästa börjar sexårs.
    Mitt krav när första skulle ha var att det var bröstspänne på väskan då det är så mycket skönare att cykla med såna.

• IsabelleLi

ToysRus har bakugan och Ben10 bl a, tycker han det är coolt? Mina barns kusin fick Ben10-ryggan när

• IsabelleLi

Klåfingriga barn härSkäms
     Mina barns kusin fick Ben10-ryggan när han fyllde 8 år och han är mycket nöjd Glad

• ninmid

Min 8 (snart 9 åring) skulle aldrig vilja ha spindelmannen eller ben 10, det är ju så olika hur dom är ; )

Jag skulle satsat på en EASTPAK eller någon annan sportig variant tex som finns här:

www.a-bay.se/ 

• SOL10

Min kille fyller åtta o hans lillebror (4 år) kör star wars, spindelmannen o ben 10 ryggsäck så det funkar inte här... Skateinspirerad lät bra, ska slå på nätet!

• Smurfanna

Tack för alla svar.
     Det fick bli en Fox ryggsäck! från Junkyard. Han är helnöjd!

• Starkast
    Smurfanna skrev 2010-07-21 17:05:39 följande:
    Tack för alla svar.
     Det fick bli en Fox ryggsäck! från Junkyard. Han är helnöjd!
    Vad bra
    Här har bara vår 6-åring köpt sin hittills.
    9-åringen är kvar och har inte alls bestämt sig ännu men jag har på känn att han nu under sommaren växt bort från figurer etc. och vill ha en mer neutral. Vi får se
Svar på tråden Tips på snygg ryggsäck till 9-årig kille önskas!!