• Jackie85

Vilken hårfärg passar mig bäst?

Jag har panik över mitt hår just nu då det verkligen ser hemskt ut. Jag har lagt upp bilder i mitt galleri under rubriken "en studie i mitt hår" och skulle vara extremt tacksam ifall någon snäll själ kunde tänka sig att gå in och kolla och ge lite tips på vilken hårfärg som jag skall satsa på. Har lagt upp 5 olika färger som jag haft och trivts okej med, de andra mindre bra färgerna som hörde till revolten i tonåren hamnade inte bland dessa med andra ord. Tack på förhand....

• Svar på tråden Vilken hårfärg passar mig bäst?
  • La Lola

Bilden det står tyo "Vanligt brunt hår" under...
    Kanonsnyggt!!!

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • idiblon yes

Jag tycker ju att du var snygg i alla men jag är svag för blondiner...

FL är guld.
  • stockholmsveckan

börkbrunt med en liten ton av vinrött läckert till hösten
    ta lite ljusare brun

• Jackie85

Tack så hemskt mycket för era åsikter!

Vet ni ifall man antagligen måste avfärga håret innan? Jag minns inte hur de gick tillväga sist när jag gick från mörk till ljusare. Just nu har jag något som liknar det mörkbrun/svarta och det är ju väldigt mörkt. Tänkte mest eftersom jag är gravid och jag har hört att man skall hålla sig ifrån just avfärgning när man är det. Någon med erfarenhet?

• Lorelei

Oj va svårt! Jag brukar inte ha svårt att sätta färg på folk, men du passade ju i dem allihop! Jag hade nog valt antingen den ljusare bruna eller den naturliga med ljusare slingor. Lite beroende på vilken stil du är ute efter generellt. Hm... nä, jag hade nog valt den bruna.

Tror det kan vara bra att avfärga lite om du är väldigt mörk innan, kan vara svårt att få ner det ljusare annars. Men om det är ok när man är gravid kan jag inte uttala mig om.

• AnnelieTyresö

Vanligt brunt hår tycker jag gav ansiktet fint liv :)

• Jackie85

Det får bli vanligt brunt och någon rolig frisyr på det....kanon, nu gäller det bara att hitta en bra frisör (min frisör har flyttat till London tyvärr :(.......) någon som har tips på bra frisörer i Göteborg?

• ClosetMonkey

"Vanligt brunt hår" var absolut mest passande.

Svar på tråden Vilken hårfärg passar mig bäst?