Vi som försöker bli gravida med hjälp av Glandin 25
Jag och sambon har försökt att bli med barn under drygt 6 månaders tid nu (började december 2009). Inget har hänt. Vi har använt ÄL-tester och prickat in ÄL bra, men ändå har vi inte lyckats. Har läst flera trådar om Apiforce och Glandin 25 som verkar fungera bra för många. Så nu ska vi testa det.
Vore kul om fler som tänkte testa Glandin 25 ville hänga på denna tråd och se om vi kan lyckas bli gravida med dess hjälp och kanske skaffa lite ny färsk statistik i ämnet. Häng på!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-07 19:46
Första ÄL efter att börjat med Glandin 25 är 16 juli och BIM ca 29 juli. Håller alla tummar att det går bra denna gången. :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-03 20:23
Blev inget plus i juli så vi fortsätter med försöken under hösten. Håller tummarna.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-28 17:10
Plussade den 28 dec 2010 efter drygt ett år av intensiva försök att bli med barn. De lönar sig att kämpa på, någon gång händer det.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-31 23:46
Tyvärr fick jag missfall i v 7. Upptäckte det idag på UL/VUL då jag hoppades jag skulle vara i v 10, men då jag inte haft några direkta grav.symptom så hade jag mina onda aningar. Återkommer efter jag varit inne på skrapning, men förhoppningsvis nya tag under våren 2011.