Nutramigen
Hej!
Är det någon som har några burkar nutramigen över. Jag (vi) får inte nutramigen utsdkriven till dottern och skulle gärna vilja få möjligheten att fortsätta med den kost som vi börjat ge henne.
/Sara
Hej!
Är det någon som har några burkar nutramigen över. Jag (vi) får inte nutramigen utsdkriven till dottern och skulle gärna vilja få möjligheten att fortsätta med den kost som vi börjat ge henne.
/Sara
finns det inte o köpa på apoteket nåt mer? när dottern åt det så köpte vi det på apoteket fick det senare på recept prata med eran bvc el barnläkare så ni får det på recept har för mig att det är väldigt dyrt annars, har tyvärr inga burkar kvar då tösen har hunnit bli 2 år
Det går att köpa nutramigen utan recept men den är såklart dyrare än annan ersättning.
Vårna son går på nutramigen o vi fick av våran läkare. Våran son klara inte av mjölkprotinet o det gjorde hans stora syster inte heller. Denna gången gick det lättare att få det av läkare men första gången var det mycket svårt. Man måste stå upp för sig o vet vilkan symptom baren har vid mjölkprotein allergi för att få det av läkare. Det är en dyr ersättnig så läkarna är mycket sparsama vid utskrivning av detta. Idag kommer nästa leveras av burkar av nutramigen. Vi får sex burkar åt gången. Stå på dig för ditt barns bästa.