• mammaspojkar10

Köpa barnvagn i polen?

Någon här inne som köpt barnvagn i polen och i sådana fall vart eller skicka ni efter?
    Bra eller dåligt köp?
    Hur mycket fick ni ge?
    Försökte kolla valutan i polen men hittar inte :-P
    Någon som vet?

• Svar på tråden Köpa barnvagn i polen?
  • LJo

Skulle inte våga köpa utomlands pga garantier o om ngt går sönder så tar det förmodligen väldigt lång tid att få hjälp.

• brallison

Det beror väl på vilken vagn man köper. Om liknande modeller finns i Sverige då borde det inte vara några problem att få reservdelar. Vi tänker på att köpa en vagn i Riga (åka dit med kryssning - till skillnad från Sverige man behöver inte vänta 3 veckor för leverans utan de oftast har allting på lager )
    Och polsk valuta är zloty.

• mammaspojkar10
    brallison skrev 2010-07-06 07:51:38 följande:
    Det beror väl på vilken vagn man köper. Om liknande modeller finns i Sverige då borde det inte vara några problem att få reservdelar. Vi tänker på att köpa en vagn i Riga (åka dit med kryssning - till skillnad från Sverige man behöver inte vänta 3 veckor för leverans utan de oftast har allting på lager )
    Och polsk valuta är zloty.
    jo men de har väl valiga affärer i polen med där de har vagnarna tänkte jag?
    Det är väl klart att det beror på vilken modell det är trots allt mitt tredje barn det här som jag väntar på.
    Men jag syftar på dem som har varit o köpt och vad DE fick ge för en vagn Ca...
    Vet även att de har zloty men vad motsvarar det i sek? om någon vet..?..
  • Marlène84

Var med min syster i Polen och köpte en duo barnvagn för snart två år sedan.

Hon betalade 3600 svenska kronor för en fuovagn med regnskudd, skötväska samt åkpåse.

Vagnen har varit super och hon har inte verit missnöjd en sekund.

Minns inte riktigt vad affären heter, men vi var i swinotsjie i en barnvagnsbutik.

• Zelmilainen

vagnarna från tako är ju från polen och det finns svenska återförsäljare för dem. så där borde det ju inte va några problem

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Daria Anna Maria

jag köpte vagn nere i polen.. Den är fantstisk!! 

Svar på tråden Köpa barnvagn i polen?