• Knallen12

Garage-plast eller i trä?

Hej

Ska nu köpa ett leksaksgarage till min son när han fyller 2 men kan inte bestämma mig för ett i plast ex. Fischer price eller ett i trä.

Vill nu ha tips på bra garage. Vad har ni köpt till era barn och vad tycker ni om dem?

Ha en härlig dag!

• Svar på tråden Garage-plast eller i trä?
  • Kazeer

Jag köper hellre träleksaker än plastleksaker till mina barn. Så om jag hade haft möjligheten att välja mellan ett garage i plast och ett i trä, så hade jag troligtvis köpt det i trä.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Kazeer

Tyvärr, känner jag inte till några garage i trä. Plastgarage finns det däremot gott om.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Dr Mupp

vi har ett fisher prise garage i plast och ett micki garage i trä. Ungarna föredrar plastgaraget.

• YokohamaNr2
    Dr Mupp skrev 2010-07-06 10:55:33 följande:
    vi har ett fisher prise garage i plast och ett micki garage i trä. Ungarna föredrar plastgaraget.
    Ja så är det här också faktiskt, det i trä är ju mycket finare men barnen verkligen älskar det i plast!
  • Knallen12

Tack. Det är som jag trodde. Jag tycker om de i trä men misstänkte att lillen skulle gilla ett Fischer price o det är ju han som ska ha det.

Svar på tråden Garage-plast eller i trä?