• BF 2008 02 23

Peter Cosmo på Citadellkliniken

Hejsan!

Jag har läst på och letat och har nu bestämt mig för att Peter Cosmo på Citadellkliniken ska få operera mina bröst. från 65B/70A som jag har nu till 65D/70C, jag vet inte hur många cc det kan tänka motsvara. Jag är ganska kort, 156 cm lång, och smal, 43 kg. Jag har fött två barn och ammat, innan dess hade jag 70B. Jag har bokat tid för konsultation i början på Oktober 2010.

Jag tycker dom får till den där snygga skidbacke- (droppformade, naturliga) looken och verkar oerhört proffsiga och mån om sina patienters välbefinnande.

Någon annan som har erfarenhet därifrån eller funderar på Citadellkliniken, eventuellt till och med även peter Cosmo?

• Svar på tråden Peter Cosmo på Citadellkliniken
  • Anonym ((plastik))

Hej

Jag hat ingen erfarenhet av just den kliniken, men jag funderade lite över ditt storleksval.

Jag är 174 cm lång, 56 kg och satte in 385cc. Hade som du innan 70A och har nu 70C. Dock runda (icke anatomiska alltså).

Tänkte på att du är så pass mycket mindre än jag, och att jag ibland upplever mina som något stora =) Men du kanske vill att det ska synas ordentligt?

• BF 2008 02 23

Hejsan!

Jag vet inte, jag tänker på att när jag ammade och hade mjölkfyllda bröst så hade jag 70C och det var jättefint tycker jag. Skulle så gärna vilja ha så alltid ;) Kanske är ganska stort, men inte Peyre-size iaf. ;)

Svar på tråden Peter Cosmo på Citadellkliniken