• emelie93

lymfkörtlar

Hej
    Kan man vid hodgkins endast ha svullna körtlar i magen och bakom bröstbenet?
    Har under en tid på fem-sex veckor haft ont i magen, haft illamående(kräkts tidigare men inte nu), minskad aptit, huvudvärk och en väldigt stor trötthet.
    Har fått en rad olika diagnoser det började med blindtarmsinflammation sedan urinvägsinfektion sen körtelbuk, sen en cysta på äggstocken som hade brustit sen magsår som jag fick medicin mot och mådde hyffsat i någon vecka. Nu är det tillbaka på noll och jag mår rent ut sagt skit! Har även gjort en gastroskopi för en vecka sedan som inte visade någonting, så tror inte så mycket på att det är magsår. Avslutade behandlingen idag mot magsår så får väl se om det blir bättre eller sämre.
    Mina vita blodkroppar har varit höga vid de tillfällen som de tagit provet på sjukhuset och vc
    Nu väntar jag på att antingen vc eller barnmottagningen ska ta kontakt med oss och sedan får jag se vad som händer, antagligen ingenting!
    Har mina aningar om att det kan va cancer men man ska inte gå och stirra upp sig i onödan...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 13:49
    tacksam för svar då det driver mig till vansinne och de inte verkar tro en när man kontaktar sjukvård längre, har även varit inlagd i två om gångar, blev utskriven för fyra veckor sedan och har sen dess inte behövt vårdas inneliggande på sjukhus, har däremot besökt sjukhus efter det utan att få veta något som jag inte redan vet.

Svar på tråden lymfkörtlar