• Svar på tråden Vad säger ni om män i strumpbyxor
  • linjes

    Fattar inte grejen med strumpbyxor öht

    Dom sticks och är obekväma och hänger i röven

    Fult på killar oxå för den delen

  • Rockan

    Jag gillar allt som ifrågasätter & utmanar normerna!
    Leggins är ju bekvämt, if you ask me, klart karlar också ska kunna använda det om de vill!

  • Stårschan
    Carin b skrev 2010-07-06 14:40:23 följande:
    Kolla in denna länk unisexmode.wordpress.com/

    Det har fel helt rätt eller vad tycker ni?????
    "Det har fel helt rätt"??

    Jag är emot karlar i strumpbyxor. Men jag är å andra sidan emot gällivarehäng också,så det är uppenbarligen ingen som bryr sig ett skvatt om vad jag tycker...
    Utan tvivel är man inte klok - Tage Danielsson
  • piapiapia

    Alla ska väl kunna ha på sig vad de vill. Det är klart att man hejar till när man ser det för första gången men så är det väl med allting som är nytt.
    Jag använder inte byxor utan har alltid kjol med leggings eller strumpbyxor. Byxor är hårda och obekväma. finns säkert män som tycker så också 

  • JuliaåRonjasmammis

    Säger? Att alla människor bör få ha på sig det de gillar, oavsett kön.

    Tyckte bilderna såg helt ok ut, har sett killar i "manliga" kläder IRL som sett betydligt värre ut UTAN strumpbyxor och leggings!


    Don't mess with my integrity!
  • Manchester

    Varför lägga denna tråd under jämställdhet? Om jag tycker att strumpbyxor är fult på män har väl inte med jämställdhet att göra? Om jag velat förbjuda strumpbyxor på män, men inte på kvinnor, så hade det handlat om dålig jämställdhet. Att jag tycker att strumpbyxor verkar ap-fult på en kille beror möjligen på vad jag är van vid, men mest på min smak.

  • Lillsnufflan

    Jag är kluven. Å ena sidan så gillar jag tanken på en karl i strumpbyxor för att det får folk att tänka till och bli lite provocerade. Å andra sidan är strumpbyxor det osexigaste plagg jag vet. Jag äger inga och skulle aldrig sätta på mig ett par själv....

  • Mariohn
    Manchester skrev 2010-07-06 16:35:30 följande:
    Varför lägga denna tråd under jämställdhet? Om jag tycker att strumpbyxor är fult på män har väl inte med jämställdhet att göra? Om jag velat förbjuda strumpbyxor på män, men inte på kvinnor, så hade det handlat om dålig jämställdhet. Att jag tycker att strumpbyxor verkar ap-fult på en kille beror möjligen på vad jag är van vid, men mest på min smak.
    Exakt så. 
Svar på tråden Vad säger ni om män i strumpbyxor