• Rakad Apa

Har du fått någon arg lapp från nån förbannad granne nån gång?

Var inne på www.argalappen.se och såg hysteriskt roliga lappar som arga grannar har skrivit!

Har du fått nån arg lapp nån gång?? Och vad stod det i så fall?

Ett ex:

• Svar på tråden Har du fått någon arg lapp från nån förbannad granne nån gång?
  • SunnyBunny

Haha! Jo arga lappar har man fått ett par gånger, men de var inte så där roliga;)

• linjes

asg va in o läste,synd man inte har några grannar som stör

• Amazina

När vi var på semester i Cannes fick vi andra semesterdagen en lapp inskjuten under dörren från dem som bodde i lägenheten under oss att vi vänligen inte skulle gå så hårt med hälarna i golvet. Man måste tänka på sånt när man går på klinkersgolv...

Men hallåååå!! Vi hade varit där i två dagar, det var en semesterlägenhet, och jag hade haft mer förståelse om vi hade spelat för högt, sjungit mitt i natten, borrat eller haft ett skrikande barn... Men att GÅ HÅRT!!??

• SunnyBunny

Fast åt andra sidan så sa min granne en gång åt mig och min dåvarande kille att vi skulle sluta möblera om sängen på nätterna hahah

• Rakad Apa
    Amazina skrev 2010-07-07 11:51:50 följande:
    När vi var på semester i Cannes fick vi andra semesterdagen en lapp inskjuten under dörren från dem som bodde i lägenheten under oss att vi vänligen inte skulle gå så hårt med hälarna i golvet. Man måste tänka på sånt när man går på klinkersgolv...

Men hallåååå!! Vi hade varit där i två dagar, det var en semesterlägenhet, och jag hade haft mer förståelse om vi hade spelat för högt, sjungit mitt i natten, borrat eller haft ett skrikande barn... Men att GÅ HÅRT!!??
    Så sjukt störande med så överkänsliga grannar! Skrikandes
  • Rakad Apa

haha, denna är oxå kul:

• Anton Chigurh

Aldrig, men så är jag otroligt snäll också.....

Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • Ung Mamma

Vår granne ringde på hos oss och bad oss skriva en arg lapp och lägga ner i deras brevinkast. Anledningen var att hon var trött på sin dotters högljuda festande och ville skrämma henne lite.

• Blackbird
    Rakad Apa skrev 2010-07-07 12:30:43 följande:
    haha, denna är oxå kul:

Gillar särskilt artigheten i slutet
    Conscience is dead
Svar på tråden Har du fått någon arg lapp från nån förbannad granne nån gång?