Deo på 9-åring..
Vår son luktar otroligt mycket svett. Detta kommer även när han duschat - efter några timmar.
Kan en nioåring använda deo tycker ni??!!!
Vår son luktar otroligt mycket svett. Detta kommer även när han duschat - efter några timmar.
Kan en nioåring använda deo tycker ni??!!!
Ja det tycker jag
Ja, varför inte. Klart bättre än att lukta svett.
Ja visst, om han behöver det så... men se till att välja någon som är allergivänlig och sen kanske en neutral doft är bra, nioåringar ska ju inte lukta en massa parfym!
Ja...såklart....
Varför inte?
Jag rekomenderar salt sten som finns att köpa på Hälsokost butiker. Luktar ingenting och är helt naturlig, men tar effektivt bort doften. Känns kanske mer ok att använda på en 9-åring
Mitt barnbarn är 9 år och har använt deo i ett år nu.
som de andra säger så köp nån parfymfri. men köp torra stick, inte blöta..
Min dotter har oxå börjat lukta svett så jag har köpt en deo til henne.
Absolut! Min 9-årige son använder deo och tjejen som är 11 började vid 10 år att använda deo. Dock köper jag antingen mycket svagt parfymerade el oparfymerad samt sådan som inte innehåller alkohol. Blir lite skonsammare så känner jag....
Rekommenderar Urtekrams deo!
http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/deodorant-roll-on-no-perfume-serien-50-ml
För mig tog det kanske en vecka att "vänja" mig så i början luktade jag lite svett men sen, INGEN lukt alls. Nu kan jag t.o.m. vara utan deo nån dag utan att börja lukta svett, det kunde jag inte innan!
Min dotter har använt deodorant sedan hon var 7 år gammal.
Köper rosenseriens deodorant.
Vår dotter är 7 år och hon luktar mkt svett. Vi har använt deo utan alkohol (torr) i ett par¨år. Ibland hjälper inte ens det
Min 7 åriga dotter använder också deo pga svett lukt och det är inga problem