• mamion

Vilken Pizzeria är bäst i Uddevalla?

Vilken pizzeria bakar dom största pizzorna och vilken bakar dom godaste i uddevalla?

• Svar på tråden Vilken Pizzeria är bäst i Uddevalla?
  • Frk Svår

Största vette fan, men de helt klart godaste pizzorna hittar du på Atlantic!

• mamion

Tycker pizzorna här är så små i allmänhet. Om man jämför... min sambo som alltid gnäller över att dom skulle vara större och alltid tigger av mig så därför jag undrar var vi kan hitta större pizzor så jag får behålla min =)

• kg8

Jag vet inte riktigt hur det är nu, men för några år sedan så vägde min man sin kebab-pizza från Atlantic och då vägde den 1,2 kilo tror jag att det var.

• Frk Svår

Tja, Atlantics familjepizzor vore väl det optimala för din man isf?

• manet en

Ahhh, pizza i Uddevalla...
    Kebabpizzans Mekka!!!

Allvarligt så är 90% av pizzeriorna i Uddevalla bättre än 90% av pizzeriorna i Göteborg.

• Frk Svår

Köpte en pizza från Pingvin och det var det saggigaste degen och den äckligaste tomatsåsen jag någonsin smakad. Rekommenderas INTE. Fyrkanten har bra utbud med "GI-pizzor", dinkelpizzor osv.

• Frk Svår

Nej nej, inte Fyrkanten jag tänker på ju...kan det vara Pizzapalatset den heter? En pizzeria på söder...

• mamion

Pizzapalatset är det, jätte goda pizzor men ibland blir man sugen på en mer "vanlig" gammal hederlig variant. Helst med tunn botten och minimalt med tomatsås och massa fett som dryper om det när man skär en slice....=)

• Gleamglow

Pingvin, där har dom stora pizzor som man kan dela på om man vill dom är så stora så man behöver inte köpa två om man äter sallad till....Brukar äta där ibland...

• mia8801

Lanterna som ligger uppe på dalaberg, helt klart... dom pizzorna är grymt goda :)

• SeTa

Milano och Lanterna röstar jag på! Fast Ts har nog hittat sin pizza nu, hoppas jag på.

Svar på tråden Vilken Pizzeria är bäst i Uddevalla?