• inka82

utebliven mens

min mens dök inte upp i juni månad och jag har testat med grav test men det visar neg och mensen har fortfarande inte kommit en månad senare. kan man vara gravid eller är det något som kan ha blivit fel med kroppen?
  • Svar på tråden utebliven mens
  • Bebbelycka

Prata med din BM, kanske är du gravid ändå?
    Ibland hoppar mensen när man är stressad och mår dåligt.

• inka82

jag får ringa till veckan om den inte kommer men nu är det ju snart dags för nästa mens igen .

• pluppfamiljen

Vet du samma sak händer mig just nu jag har massor med gravid syntom men negativt på stickan. Vi får väll vänta och se vad som händer... Har gått 5 dagar över tiden nu det brukar inte hända mig.

5 barns mamma
  • mammasgullar
    pluppfamiljen skrev 2010-07-08 12:46:43 följande:
    Vet du samma sak händer mig just nu jag har massor med gravid syntom men negativt på stickan. Vi får väll vänta och se vad som händer... Har gått 5 dagar över tiden nu det brukar inte hända mig.
    Samma här.
    BIM+ 11 ...
  • pluppfamiljen

Vad konsiga vi är eller är det något massfel på alla G tester Skrattande ?

5 barns mamma
  • mammasgullar
    pluppfamiljen skrev 2010-07-08 12:59:35 följande:
    Vad konsiga vi är eller är det något massfel på alla G tester Skrattande ?
    Eller är det något massfel på oss kanske? haha.
  • pluppfamiljen

Tjernobil...

5 barns mamma
  • pluppfamiljen

uforna på familjeliv som tror sig vara gravida fast stickan visar nej... Och inte vågar jag fara och simma heller för huxflux blöder man väll i polen eller nått.

5 barns mamma
  • mammasgullar
    pluppfamiljen skrev 2010-07-08 13:07:31 följande:
    Tjernobil...
    Haha vem vet, har vi tur så kanske vi har bebisar som gömmer sig där inne iallafall, bara att dom vill vara lite hemliga
  • mammasgullar
    pluppfamiljen skrev 2010-07-08 13:09:26 följande:
    uforna på familjeliv som tror sig vara gravida fast stickan visar nej... Och inte vågar jag fara och simma heller för huxflux blöder man väll i polen eller nått.
    Jag har gett upp hoppet om mensen den här månaden,
    här snarare problem att jag ska på en liten tillställning snart med alkohol, alla känner alla, och vi ska sova kvar där, vet inte hur jag ska göra med "skåla" t ex.
Svar på tråden utebliven mens