-
-
Svar på tråden utebliven mens
-
Prata med din BM, kanske är du gravid ändå?
Ibland hoppar mensen när man är stressad och mår dåligt. -
jag får ringa till veckan om den inte kommer men nu är det ju snart dags för nästa mens igen .
-
Vet du samma sak händer mig just nu jag har massor med gravid syntom men negativt på stickan. Vi får väll vänta och se vad som händer... Har gått 5 dagar över tiden nu det brukar inte hända mig.
-
Samma här.pluppfamiljen skrev 2010-07-08 12:46:43 följande:Vet du samma sak händer mig just nu jag har massor med gravid syntom men negativt på stickan. Vi får väll vänta och se vad som händer... Har gått 5 dagar över tiden nu det brukar inte hända mig.
BIM+ 11 ... -
Vad konsiga vi är eller är det något massfel på alla G tester
?
-
Eller är det något massfel på oss kanske?pluppfamiljen skrev 2010-07-08 12:59:35 följande:Vad konsiga vi är eller är det något massfel på alla G tester
?
haha.
-
Tjernobil...
-
uforna på familjeliv som tror sig vara gravida fast stickan visar nej... Och inte vågar jag fara och simma heller för huxflux blöder man väll i polen eller nått.
-
Haha vem vet, har vi tur så kanske vi har bebisar som gömmer sig där inne iallafall, bara att dom vill vara lite hemligapluppfamiljen skrev 2010-07-08 13:07:31 följande:Tjernobil...
-
Jag har gett upp hoppet om mensen den här månaden,pluppfamiljen skrev 2010-07-08 13:09:26 följande:uforna på familjeliv som tror sig vara gravida fast stickan visar nej... Och inte vågar jag fara och simma heller för huxflux blöder man väll i polen eller nått.
här snarare problem att jag ska på en liten tillställning snart med alkohol, alla känner alla, och vi ska sova kvar där, vet inte hur jag ska göra med "skåla" t ex.